RosaSmurfs inköp


Hellu!
Gjorde inte så många fynd i förra veckan.
Det ända som kan ses som ett riktigt fynd är i så fall Soft Cotton Tank då den är väldigt eftertraktad
och är värderad till några 100 sd. Har ingen exakt summa i huvudet.

Jag gjorde dock två dyrare köp av två underbara långklänningar i transparent tyg.
Första gången jag såg den blå längklänningen var i sommras för 25 sd i bazaaren.
Men dum och sparsam som jag var så struntade jag i att köpa den o_O
Och nu när jag hittade den för drygt 40 sd mer och med bättre ekonomi så kunde jag inte bara
lämna den!

Sen hittade jag två par handskar som faktiskt är av märket DKNY.
De släpptes av misstag i Archive en gång i tiden har jag för mig?
De är i alla fall inte värda så jätte mycket, men 40-50 sd kan man åtminstone få för dem.

Nu var det slut!
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Jessica_hamby1

Hur ska jag göra? Jag är på den uppgiften i academyn att man ska designa två smycken i design acsessoarer, men jag har inte råd att göra det eftersom allt är i SD... Hur ska jag göra!? Hjälp!

2013-01-29 / 16:37:33
Postat av: sara_ida

Åh! Telefontröjan från Rio var ju skitsnygg! Har aldrig sett den förr men det är nog den fräckaste tjocktröja jag sett på Stardoll någonsin. Jag fattar för övrigt inte hur du lyckas med alla fynd. Jag hittar nästan aldrig något kul eller billigt i bazaren. Trots att jag sitter och klickar som en tok i flera timmar.. :/ Avis.

Svar: Ja, får lite så här 80 tals känsla av den :'D Men den är inte från Rio. Den är ursprungligen från Fudge, men eftersom att det märket inte finns i bazaaren så kan man inte hitta den under något märke, utan man måste söka på färgen grön x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-29 / 17:45:57
Postat av: traicy_traicy

Hur hittar du så mycket fina saker så billigt? Sitter du i typ hundratio timmar och letar i bazaaren eller? Om du gör på ett speciellt sätt eller något kan du väll skriva det i min gästbok på stardoll?
traicy_traicy

2013-01-29 / 19:28:36
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda