RosaSmurf inköp

 

Hellu! Nu är jag tillbaka med massor av köp igen.
 I början av veckan lyckades jag klicka mig in på en persons bazaar när denne skickade broadcast, och
det visade sig att hon sålde HB's, Tribute plagg och plagg från de vanligare butikerna för endast 2 sd!

Men som ni säkert vet så kan man ju endast köpa 5 saker av samma person per dag.
Men jag lät inte det hindra mig! Utan jag använde mig av mina två extrakonton också! xD
Så, tur i oturen så finns Alice + Olivia plaggen, Moschino plaggen, alla HB's, jeans västen, Motal Kiss känningen, håret och Givenchy toppen på mina två extrakonton.

• Mest nöjd är jag faktiskt över håret. Vet inte om jag kommer ha användning av det, men så himla coolt ju! xD

• Sen är även galaxy 500 Tee från It Girls väldigt fin, tycker jag.
Även om kanske hela hypen över rymdmöster har blåst över nu?

• Till sist så har jag fått för mig att HB's Bear Hat och Spaced Out Vest är värda en del...
Så de kan jag nog tjäna lite stardollars på.
Mina HB Uggs som jag köpte för 11 sd för två veckor sedan fick jag t.ex. sålda för 500 sd. Pengar rullar in!

Nu gäller det bara att bli SS på mina extrakonton om jag ska kunna ha någon användning av plaggen
som ligger där och trycker!
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: sanna

snygga kläder

2013-01-20 / 12:52:45
URL: http://sannafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem var det som sålde kläderna? Vad är hennes stardoll-namn? ♥

Svar: Jag har inte memorerat xD // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-20 / 19:12:19
Postat av: Rebecca (BeccyA @ Stardoll)

Oj, jag visste inte att man bara kunde handla fem plagg från samma person per dag.. Riktigt dåligt!

Det var en hel del snygga plagg du lyckades få tag i i alla fall, själv lyckas jag aldrig fynda för så bra priser. Klickar aldrig in mig till enskilda Bazaarer via broadcastmeddelande, många ljuger rätt så mycket när de skriver att de säljer Hot Buys billigt.. Har blivit så trött på det, så jag klickar hellre runt i timmar i hopp om att hitta något billigt som passar min "Starbudget". ;)

Kram, och tack för en väldigt bra blogg!
/Beccy

Svar: Nu vet du! 8) Jag klickar mig inte nödvändigtvis in på dem säger att de säljer billigt då de oftast, som du säger, ljuger. Jag klickar mig in på alla möjliga, även de som inte säger att de säljer något x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-20 / 20:01:14
URL: http://beccys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda