RosaSmurfs inköp

Nu är jag äntligen tillbaka med lite fynd efter att knappt ha spenderat någon tid i bazaaren alls!
Jag tog mid då en liten sväng i bazaaren i söndags och hittade några bra fynd!

Bl.a jackan och kjolen från Frankie Morello för 2 sd/st!
När butiken väl fanns i starplaza så tvekade jag väldigt mycket på om jag skulle köpa jackan eller inte, och till slut så bestämmde jag mig för att inte göra det och har ångrat mig en del sen dess, men nu är den min! :D


Jeansen tyckte jag också var snygga just för den höga midjan, så de fick stryka med för 8 sd även om jag tvekade lite i början.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: colacarro

Hej RosaSmurf.
Jag undrar bara en sak: vrf hittar du så billiga och bra saker i starbazaar? Jag hittar ALDRIG och då menar jag ALDRIG något billigt i starbazaar. :(
Hjälp?
Jag söker och letar jätte mycket men hittar ändå inget, jag vet inte vad jag ska göra...
Kan du säga hur man/du gör? Jag letar efter jätte mycket nya kläder i starbazaar men hittar inget som jag letar efter typ, och allt är mycket dyrare nu än förut...dåligt.
Jag vill verkligen ha den där Frankie Morello jackan som du visade. Sååå himla mycket vill jag ha den, om du ska sälja den reservera den för mig då!♥
Vill verkligen ha den. :)♥

Svar: Jag söker som högst på 10 sd och sen allt annat under det. Sen söker jag oftast på färg, men även på märekn. Och som jag skrev i inlägget så ångrade jag att jag aldrig köpte jackan när den fanns i starplaza, så nu när jag äntligen har den så tänker jag behålla den. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-02 / 19:56:52
URL: http://stardollosv.bloggplatsen.se
Postat av: Mollylolly-87

vart finns frankie morello affären :o hittar den inte i starplaza :o tacksam för svar :D♥

Svar: Varför du inte hittar den är för att den inte finns i starplaza längre. Man kan endast hitta dme i starbazaaren. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-02 / 22:35:29
Postat av: Anonym

Varför får du rosasmurf alltid saker för 2sd eller lite högre? Gör du dealar eller?

Svar: Jag söker som högst på 10 sd i bazaaren. Sen bara råkar jag vara där vid rätt tillfällen. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-03 / 17:11:06
Postat av: .

Hittar inte heller frankie morello i starbazaaren.. elr söker du på färg ?

Svar: Jag sökte på färgen rosa. Butikens namn går ej att söka efter. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-04 / 00:31:48
Postat av: ebbagustavsson

Hur länge sitter du och kollar då? Jag kan sitta i flera timmar men inte hitta någonting :o

Svar: Jag brukar ha bazaaren uppe i en annan flik och söka lite när jag känner för det xD Men om jag t.ex. söker på färgen vit så gör jag runt 50 sökningar där innan jag byter till annan färg. Sen råkar jag väl väl bara vara där vid rätt tidpunkt xD // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 16:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda