Original Future- affären som överträffar

Det första ordet som kommer upp i mitt huvud när jag klickar mig in på Original Future är faktiskt anskrämligt, haha. Och jag tror att jag inte är ensam om den saken? Men om man tar sig tid och kollar på ett plagg istället för att se ett hav av neon färger och mönster så upptäcker ialla fall jag något, många av plaggen är helt fantastiska! Här har ni mina favoriter
De gula tröjorna är otroligt läckra och matchas enkelt med något vitt och frächt. Klänningen är så snygg i sin osexighet och har en väldigt läcker färg som jag skulle bära till ett par vita klackar! Den lilla toppen är otroligt snygg med mönster och skärningar supersnyggt med ett par färgglada byxor till! Den sista toppen är min favorit, så otroligt snygg och androgyn, love it!
Äger ni några plagg ifrån Original Future och gillar ni affären?
 
allan.
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Japp, älskar småfula saker så har en hel del plagg därifrån! älskar byxorna som har ögon på sig som bl.a finns!

2013-01-14 / 20:37:34
Postat av: Emma

Jag äslkar dom tröjorna me, som min favvo!! :D

2013-01-15 / 17:44:06
Postat av: sanna.15

har två av de plaggen! :D
och ja jag gillar butiken ;)

2013-01-15 / 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda