Nytt i Tress Up


Nu har det kommit två sidor med 15 nya frisyrer till Tress Up!
Priserna ligger på 9-12 sd.

Många av frisyrerna är faktiskt inspirerade från kända personer så som Twiggy, Gwen Stefani,
Rihanna och våran svenska melodifestivalen vinnare, Loreen.
Här ovanför kan ni se Rihanna och Loreens frisyrer.


Till er som gillar att transformera era medolls till kändisar så har ni nu en del frisyrer att jobba med!


Jag tycker att detta är den bästa kollektionen hittills just för att det är en bra blandning mellan långt, kort,
uppsättningar, coolt och knasigt.
Dessa tre frisyrerna blev mina favoriter. Särskilt den till höger med sidecut!
Lite synd att det långa håret sitter så fel... Men får hoppas att det ser annorlunda ut i skönhetssalongen
eller att Stardoll fixar detta snart!

Vad tycker ni om de nya frisyrerna? Vilka är era favoriter?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Starmist99

Jag gillar typ hela kollektionen, men min favorit är Fire hair (den röda, längst till höger, nedre bilden) <3

2013-01-24 / 07:08:46
Postat av: 01elan

det har kommit ett nytt hår på sida två ett litte rockit med många slinger fat det siter fel på

2013-01-25 / 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda