Nytt i Rio

Idag har Stardoll förgyllt starplaza ännu mer genom att ta in nya plagg till Rio i temat guld, precis
som smyckena i Glam'rus igår!
Det är ungefär 1½ sida med kläder och 2½ sida med skor/accessoarer för både sd och sc.

Jag är inte så förtjust i gludkläder och inte i Rio heller, så ner jag ser alla plaggen ihopa så känner jag lite avsky xD

Men ett plagg som jag verkligen gillade, just för dess knappar, var Golden zebra dress.
Och att den kostar 75 starcoins är som hittat för mig!
Jag hade stylat den med någon typ av jacka/kappa.Här ovanför använde jag mig t.ex. en kappa
från Nelly, och så placerade jag klänningen en bit ned på kroppen för att få olika längd.

Vad tycker ni om guldtemat? Något ni gillade?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: sara

jag gillade typ bara kläderna som var för sc

2013-01-19 / 01:23:26
Postat av: Fanniez

Jag gillade den vita tröjan för 120 sc, och den beiga jackan som också är för sc! :)

2013-01-19 / 08:56:32
Postat av: 01elan

kolla din klubb 100 medlemar

2013-01-19 / 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda