Nytt i Aprés-Ski


Idag så fick vi äntligen lite uppdateringar i Aprés-Ski som stått orörd i lite mer än ett år!
Det kom två nya våningar och priserna ligger på 4-18 sd och 89-115 sc.

Jag var inte så svåldigt förtjust i de tidigare sakerna i blev det inte i dessa heller.
Jag tycker dock att accessoarerna och sånt ser bättre ut än själva plaggen.
De svarta bootesen på bild två blev genast min favorit!
Jag tyckte också att klänningen med ugglan var fin, men hade tyckt den var ännu finare om överdelen hade fått vara ett plagg för sig.

Sen har vi dessa armvärmare som tråkigt nog inte passar.

Vad tycker ni om den nya kollektionen?
// RosaSmurf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda