Min kärlek till Jeremy Scott

Jeremy Scott, modemärke inriktat på färger och står för det där riktigt plastiga nittiotalet som bara inte går att sudda bort ifrån världshistorien. Dock är det på något sätt tidlöst och jag älskar det! 
Tanken på att göra ett inlägg om detta fascinerande modemärke var helt enkelt för att jag insåg hur mycket min medoll påminde om Jeremy Scott's höstkollektion 2011. 
Lägger ni märke till strukturen på kläderna, 90-talsblänket och de strama, högt uppsatta tofsarna? 
Detta är en bild utav hela 2011-höstkollektionen! Bilder ifrån style.com

Dessa skapelser finner era hjärtan närmare än ni tror, Stardoll har nämnligen inspirerats av den när dem gjort en ANTIDOTE-kollektion! 
Jeremy Scott samarbetar bland annat med ADIDAS och har gjort dessa bevingade guldsneakers. Vet ni vem som bärt dem? Träffar det rätt om jag säger Justin Bieber? 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: lillelilleskutt

De där skorna finns väl som st trinains på stardoll? x)

Svar: THEY ARE? Oooooh.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-30 / 19:09:39
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Stefani....

Älskar, den kollektionen!!:)

2013-01-31 / 19:26:14
Postat av: SABBE

JAG SÅG EN FRÅN GYMNASIET SOM HADE PÅ SIG DOM

2013-02-09 / 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda