Ett galet tips.

Hey there. För tillfället kan jag inte fixa några bilder hit, så jag ska försöka förklara för er så bra som möjligt.
 
Upptäcker ni att jag, B.Lawless har över 70 gåvor i min suite? Och vet ni vad det är i dem? 
Det är så att Stardoll har gjort en liten tabbe genom att prissätta en matta i StarDesign Interior till 7 Starcoins istället för 7 Stardollar. Det går i princip att ha råd med hur många egendesignade mattor som helst! 

Jag har vridit dem och gjort dem till fondväggar, vilket ni kanske kan se i min suite. 
Nu håller jag på att designa för fullt för att sedan skicka fondväggarna till mig själv. Känner mig ganska busig. 
 

Det är grymt underhållande, haha. Dessutom får man en hel del starpoints av att köpa gåvor till andra.
 
Var spontana. 
 
B.Lawless
 
 

Kommentarer
Postat av: ymmme

Ja, det är jättebra att domfinns, jag trodde att dom skulle rätta till det ganska fort när det kom men det har ju gått jättelänge nu :) Sen har jag en annan sak också, visst har dom ändrat på hemliga gåvan som man öppnar när man loggar in, nu står det: (Daglig present:
Öppna de vackra paketen varje dag för att tjäna Starcoins. Om du loggar in 5 dagar i rad, så får du en unik överraskning!) Förut stod det typ: (bra saker hittar du i dessa paket: tjäna upp till 40sc genom att bara öppna ett paket, SUPERSTARS, logga in 5 dagar i rad för att få en hemlig gåva)Visst har dom ändrat, hoppas att icke ss också får en gåva när dom loggar in 5 dagar i rad nu :)

2013-01-25 / 20:29:38
Postat av: ymmme

Ja, det är jättebra att dom finns, jag trodde att stardoll skulle rätta till det ganska fort när det kom men det har ju gått jättelänge nu :) Sen har jag en annan sak också, visst har dom ändrat på hemliga gåvan som man öppnar när man loggar in, nu står det: (Daglig present:
Öppna de vackra paketen varje dag för att tjäna Starcoins. Om du loggar in 5 dagar i rad, så får du en unik överraskning!) Förut stod det typ: (bra saker hittar du i dessa paket: tjäna upp till 40sc genom att bara öppna ett paket, SUPERSTARS, logga in 5 dagar i rad för att få en hemlig gåva)Visst har dom ändrat, hoppas att icke ss också får en gåva när dom loggar in 5 dagar i rad nu :)

2013-01-25 / 20:30:29
Postat av: colacarro

Jag vill nt låta oförskämd men det där har funnits jätte länge ju..bara jag som har märkt det eller?
kram colacarro

PS. älskar er blogg!♥

2013-01-26 / 12:38:25
URL: http://stardollosv.bloggplatsen.se/
Postat av: M-Moa-a

Aa, superbra. När jag har gjort rum med sånna plattor har jag använt narnia och en annan bakgrund för att får snyggare golv =)

2013-01-27 / 10:45:34
Postat av: tjej77

Tack, men jag visste det innan du skrev det desutom kan man rösta på sig själv!

2013-01-29 / 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda