allan. en ny skribent

 
Hejsan, mitt namn är Alice men på stardoll är jag mer känd som allan. Jag är femton år gammal och har ett stort intresse för kläder, smink och musik. Jag har bloggat innan på både vanliga och stardollbloggar. Jag tycker att det ska bli superkul att blogga här eftersom ni läsare är så många! Mina inlägg kommer att handla om mycket tips i olika former, som outfit-tips och hur man matchar vissa kläder bäst! Kommer att blogga om en del andra saker också men tips är det jag gillar bäst! Älskar att få kommentarer och åsikter om mina inlägg och tveka inte att fråga om ni skulle vilja se något speciellt inlägg!
Hoppas att ni kommer uppskatta en till bloggare på bloggen
 
 
allan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul :)

men jag har också sökt men hur kom du in i zerovs- teamet?

Svar: Tack! Jag blev tillfrågad att testblogga först och sen fick jag börja blogga idag!

//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-11 / 17:49:15
Postat av: LillaFashion1

Vad kul! (:

Svar: Roligt att du tycker det! :)
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-12 / 10:51:21
Postat av: JUSTLOVE.

Välkommen Alice :)

2013-01-12 / 15:19:40
Postat av: soz/anonym

Okeej :) Kul, tror att du kommer att lyckas bra :))

Svar: Åh tack så mycket! :)

//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-12 / 19:12:03
Postat av: LailaP99

Hur länge har du vart medlem på sd?

Svar: Min medoll skapade jag i mitten på 2009 men jag har varit medlem på stardoll sedan 2007
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-12 / 20:33:26
Postat av: lisa

OMG e det din gubbe ps i love you ??????

2013-01-12 / 21:40:12
Postat av: ashley_nr_1

Du har väl haft en egen blogg va? en stardoll-blogg och en för dig irl :P Följde din blogg förut.. men sen fick man en ny dator så kom inte ihåg vad din blogg hette xD

Svar: haha ja precis! Kul ;)

//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 14:35:48
Postat av: soz

vsg, btw.. jag har några sakr typ sd/sc som jag vill ta upp, om ni kan göra en inlägg om det på bloggen?? Jag berättar mer om det går :))

Svar: menar du klädtips? ;)
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-15 / 18:13:06
Postat av: soz

Ja precis :) Hur gör ja då?? :) Tack för dina snabba svar <3

Svar: vill du typ göra ett inlägg asså? haha isånna fall så kan du gärna skicka inlägget till min mail så fixar jag resten. Skicka till [email protected] ;) hoppas jag förstod dig rätt annars får du höra av dig!
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-16 / 18:58:11
Postat av: soz

aa, precis :)) Men hur får jag in bilderna?? haha :) tror att jag kan klara mig!!

Du är verkligen aktiv och bra bloggerska :D måste ta upp det en gång till ;)

kram soz

Svar: Åh tack! Om du vill ha in bilder i ett mail är det oftast att klicka infoga bild eller något liknande, ialla fall om du använder hotmail! ;)
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-17 / 16:46:37
Postat av: soz

Okeej, vsg igen :DD tacktack. aa, så var det ju!! :)

2013-01-18 / 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda