Vinnaren i Lady Gaga tävlingen

WOW är allt jag kan säga.. Jag blev helt otroligt inponerad av detta bidraget och Pehavia borde få stående ovationer, så BRA är detta bidraget! Visst många kan tycka att bidraget inte innehåller särskilt mycket accessoarer eller smink men det spelar ingen roll över huvud taget i detta fallet eftersom allt är så otroligt skickligt gjort! Ansiktet är så otroligt likt Lady Gaga's så det är läskigt och håret är otroligt snyggt! Ett stort plus också för den otroligt häftiga idéen, och jag tycker deffinitivt att Pehavia tänkte utanför ramarna i detta bidrag men på ett annat sätt en de flesta andra har gjort! 
FÖR ATT KOMMA TILL DENNA TALANGFULLA TJEJS SUITE KLICKAR NI PÅ BILDEN ELLER HÄR HÄR HÄR
och GRATTIS!

Någon frågade om jag kunde lägga ihop alla bidrag i ett inlägg och det kommer senare i veckan!
 
allan.

Kommentarer
Postat av: ymmme

Grattis, nya tävlingar nån gång?? :) Jag gillar tävlingar :)

2013-02-18 / 20:32:48
Postat av: -

Wow!! Ser likadana ut!

2013-02-19 / 19:48:41
Postat av: ymmme

Kommer inlägget med alla bidrag som var med snart??

2013-02-21 / 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda