The Carrie Diaries- get the style

Jag är totalt förälskad i den nya serien The Carrie Diaries. Även om ni inte gillar den väldigt tjejiga storyn är denna serie ändå värd att kolla på enlig med eftersom den är helt FULLPROPPAD med inspiration! 80tals modet är helt underbart. Och nu kanske du undrar hur du kan se ut som tjejerna ovan? Det är ganska enkelt, det enda du behöver är färg och mönster! 
Men denna stilen är också ganska riskabel, ni kan antingen bli supercoola eller så blir outfiten hemsk haha.. om ni vågar er på looken får ni gärna kommentera detta inlägg eftersom jag gärna vill se hur ni lyckades med era outfits! Vem vet, ni kanske kan komma med i ett streetstyle inlägg? haha
 
allan.

Kommentarer
Postat av: sara_ida

Hej! Bra inspirationsinlägg igen!

Jag gjorde ett litet försök att anamma stilen, det blev inte jätteextremt men lite inspirerat sådär. Ta gärna en titt på min medoll och svara vad du tycker! :)

Tack för fina inlägg! Kram /sara_ida

Svar: Åh vad roligt att du tycker om inläggen!
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-02 / 16:36:19
Postat av: love_bonnie

Tycker att dina inlägg är ett lyft för bloggen ;D

Svar: åh tack så mycket vad kul att höra!
kram allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-02 / 17:53:25
Postat av: LovisaDanceStar

Åh vad jag älskar er blogg! Det blev verkligen ett uppsvung när du började blogga på stardollzerosv
gillar dina inspirationsinlägg riktigt mycket! Du skulle även göra min dag om du gick in på min medoll (jag står under samma namn här som på sd) Bamsekramar/LovisaDanceStar

Svar: Åh tack så mycket, jättekul att höra att du tycker om mina inlägg! Självklart kan jag göra det! kram allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-02 / 21:02:20
URL: http://poem.bloggo.nu
Postat av: .

när går the carrie diaries på tv?

Svar: Tror inte att det går på svensk tv, själv brukar jag kolla på en sida som heter free-tv-video-online.me och det fungerar utmärkt!
//allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-04 / 19:14:32
Postat av: sivva

JAG ÄLSKAR THE CARRIE DIARIES:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-02-09 / 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda