Tankar och tips

Innan jag riktigt fann min stil på stardoll (vilket tog väldigt lång tid) så gick jag både igenom massor olika "perioder". Ett tag var jag den där solbrända bimbon med rosa tröjor även om det idag inte är särskilt troligt eftersom min medoll nuförtiden är ungefär det motsatta.
Under de åren som det tog för mig att hitta min stil så blev jag oftast inspirerad av andra, jag härmade aldrig utan gjorde alltid något som jag hittade på själv men själva stilen brukade jag ofta se först på någon annan medoll.
 
Jag tror att många av er känner igen sig i detta (rätta mig gärna om jag har fel). Om ni känner att ni inte riktigt vet hur ni egentligen vill se ut så är det helt okej eftersom stilen ni väljer på stardoll kanske inte alltid speglar era kläder som ni har på riktigt, men vem bryr sig? Det viktigaste enligt mig är att ni vågar vara galna, att ni vågar stå ut och att ni vågar använda en rosa hårfärg ifall ni känner för att göra det!
 
Om du känner att du inte riktigt vet hur du vill klä dig och hur du vill ha din medoll så tycker jag att du ska kommentera hur du skulle vilja att din medoll såg ut och om det finns något som jag kan hjälpa till med ( som t.ex mer inspirationsinlägg som visar ungefär den stilen som du tycker bäst om) så vill jag gärna hjälpa till! Och om ni inte vill ge ut erat namn eller stardollnamn så är det självklart okej att skriva anonymt eftersom jag egentligen inte bryr mig om vem som skriver det utan jag vill hjälpa er att hitta eran stil och det ni tycker bäst om!
 
allan.

Kommentarer
Postat av: LadyGaga10010

Så sant som du säger! Tog lång tid för mig med att hitta min egna stil, och ja nu ser jag ut som en stor färgklick, tänkte bara hälsa till er som vill se lite överdrivet kreativa ut, ni kan mejla mig på stardoll så kan jag designa er som ni vill ha det! :D<3

2013-02-16 / 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda