RosaSmurfs inköp


Fyyy, vad lite jag har köpt!
Har varit trött i både kropp och själ så har inte orkat ägna så mycket tid åt bazaaren i förra veckan.
Men några fynd och köp har det ändå blivit!

• Hittade t.ex. "Wom Boots" för endast 9 sd som jag varit på jakt efter.
Jag vet inget exakt värde på dem, utan bara att de kan vara otroligt svåra att hitta i bazaaren.

• Lyckades hitta en till jeans väst (köpte ju en för 3 veckor sedan).
Har kollat runt lite i bazaaren för att se vad andra säljer den för, och den verkar ligga på drygt 200 sd.

• Guld kors. Har inget minne av att jag sett det förr, men snyggt var det.

• Till sist hittade jag ett par killbyxor som jag aldrig heller sett förut!
Jag drar slutsatsen att de är värda en del för att jag inte kan hitta ett endaste par av dem i bazaaren längre.
Byxorna finns även i rött och många säljer det paret för drygt 100 sd.

Tog för ovanlighetens skull även en tur bland inredningen och är nu ägare till dessa tre saker.

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: heidi101

kan inte jag skriva i gästboken eller har ni tagit bort mig :( jag gjorde ju inget :(

Svar: Om du menar chatten så krånglar den för tillfället. Ingen kan nog se den just nu // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-04 / 15:04:40
Postat av: mode_girl

Du gör ju alltid en bra köp rosasmurf! Like it

2013-02-05 / 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda