RosaSmurfs inköp


Hellu! Jag börjar bli seg med att lägga ut dessa inlägg...
Men här är iallafall förra veckans inköp.

Hittade som vanligt en del i Archive. Bland annat två stycken Patched Denim Vest! Detta gjorde att jag hade
hela fyra stycken i min ägo, tills för bara nån dag sedan då jag sålde en äldre för 200 sd.
Alltid bra med flera stycken som säker inkomstkälla! x)

Fler saker som jag kan tjäna lite på är långklänningen och väskan.
Klänningen är värd runt 50 sd och väskan kan variera lite i pris beroende på köparen, men drygt100 sd.

Byxorna vet jag inget om förutom att jag aldrig sett dem när jag sökt på som högst 20 sd.
Killplagg får oftast automatiskt högre värde just för att de är för killar, vilket det inte finns många av på stardoll.

Kappan från It Girls har jag hittat tidigare med ett av mina extra konton, så den blir det till att söka lite efter i bazaaren för att se vad andra säljer den för.

Till sist så är shortsen från Bizou ett av de plagg som jag är mest nöjd med. Väldigt svåra att hitta i bazaaren!

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Sannafia

Jag fattar inte hur du hittar så här billiga saker, jag hittar bara dyra saker<3 Kram

Svar: Jag söker på 2-10 sd. Archive är bästa platsen då det finns så mycket blandat. Sen råkar jag bara vara på rätt plats vid rätt tid. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-20 / 21:22:25
URL: http://sannafia.blogg.se
Postat av: tilda

gillar verkligen dina inlägg när du fyndar! :)

Svar: Tack :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-20 / 22:30:48
Postat av: soz

du hittar så lätt, jag fattar bara inte hur!? :) Det går inte för mig, hahah! Love your fynd inlägg :D superbraaa! Kraam

Svar: Jag bara söker lite. Tack x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-21 / 10:46:24
Postat av: AreYouSerious?

Nej du får absolut inte sluta göra sådana här inlägg! De är såå bra, Älskar dem så mycket!!! :D

2013-02-22 / 22:39:21
URL: http://poem.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda