Nytt: Medlemmar med liknande intressen

Stardoll har nu lagt till denna nya funktionen som visar medlemmar som har liknande intressen som
det du själv angivit i din snabbfakta.

Denna funktionen visas när du har snabbfaktan synlig och endast du själv kan se vilka personer som har
liknande intressen. Personer som besöker dig kan alltså inte se medlemmar som har liknande intressen som dig.


Min åsikt
Jag tycker att denna är skit. Varför skulle jag vilja hitta folk som även de tycker om thai mat?
Ännu mindre vill jag se "reklam" för andra medlemmar på min sida som ska handla om mig.
Stardoll har helt enkelt valt den mest udda platsen någonsin för denna funktion som är precis
emellan profilen och snabbfaktan. Nu ska jag inaktivera min så jag slipper se.

Är ni lika bittra som jag över denna funktionen, eller gillar ni den?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: melody99star

jag har int fått det än...

2013-02-26 / 15:48:59
Postat av: Anonym

Jag har inte heller det där

2013-02-26 / 19:36:03
Postat av: Mallymolly

Man har den väl bara om man valt att visa sin snabbfakta? :)

Svar: Japp, det står så i inlägget. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-26 / 22:09:19
Postat av: Theycallmemaddi

Jag har valt att visa min snabbfakta men ser inget sådant :P

2013-02-27 / 10:00:48
Postat av: _Marielle_

Jag tycker att det verkar helt okej men om ingen kan se det är det ju helt onödigt. Jag hittar det tyvärr det inte men om jag skulle göra det skulle jag lägga till medlemmar som är Harry Potter intresserade. :)

2013-02-27 / 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda