Nytt i Velvet Orchid

Idag så har flera, äldre våningar rensats ut i från Velvet Orchid och ersatts med två nya!
Priserna ligger på 8-24 sd och är en aning högre om man jämför med den allra första kollektionen,
som för övrigt finns kvar i butiken!

På tiden att det kom nytt, kan jag tycka då jag inte var särskilt förtjust i de tidigare plaggen, som nu tagits bort.
Enligt mig slår denna kollektionen den första, och här är de plagg som blev mina absoluta favoriter.
Lite nitar, hjärtan, matta färger och knasigheter som väskorna som ska föreställa hästar. Så gillar jag det! x)


Den genomskinliga toppen kan dessutom tyckas se lite bekant ut då det finns något liknande i Wild Candy.
Så om man nu inte har råd med att lägga ut 20 sd på den i från Velvet Orchid så tycker jag att man absolut
kan testa sig på en budget variant som består av toppen i från Wild Candy och en BH i från Basics.

Blev ni lika förtjusta i den nya kollektionen?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gråa tröjan med ett hjärta på och dom rosa shortsen var snygga, tycker jag. Men håller med dig, priserna är väldigt dyra med tanke på deras andra kollektionerna, så det var lite synd.

2013-02-20 / 16:22:51
Postat av: Mallymolly

Jag gillade dom rosa shortsen och tröjan med hjärtat. Men det var för höga priser på nästan allt tycker jag. Synd :/

2013-02-20 / 18:58:48
Postat av: lillelilleskutt

Åh gud, den tröjan är så jäkla fin! Har använt den massa gånger, ett av de "få" plagg för starcoins som jag faktiskt uppskattar. Kommer troligen köpa den nya för 20 SD's också, fast kanske väntar tills det erbjudande som tag 3 betala för 2, eller 50 &. Haha fast jag hade nog gillat den bättre utan bandeau om jag ska vara ärlig...)

Svar: Hade också gillat den bättre utan den lila saken under :c // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-20 / 19:38:18
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: ymmme

jag tyckte de rosa shortsen var snygga men jag har aldrig varit superstar och har inga Stardollar så :(

2013-02-20 / 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda