Meddelande: Få exklusiv klänning


Som meddelandet säger så får man en exklusiv klänning på måndag om man fram till söndag har lyckats
genomföra ett erbjudande från någon av Stardolls partners.

Det gäller alltså inte stardolls egna erbjudanden som att ansluta till Facebook, Twitter, ladda ned verktygsfält osv.


Klicka på meddelandet och du kommer att tas till sidan med erbjudandena.
Väl där så ska ni ju inte bry er om kategorin med stardolls erbjudanden, så bläddra istället runt i de andra kategorierna.

Jag vet inte om vi alla har samma erbjudanden, men jag genomförde ett erbjudande genom att kolla på en kort video under kategorin "SuperRewards" som var värd 1 stardollars.

Åtminstone tror jag att jag lyckades genomföra det.
Jag är lite osäker, för jag kollade på tre stycken videos, men såg aldrig någon förändring bland mina stardollars. 
Någon timme senare så fanns där 3 sd mer, så det kan vara dem från videorna jag såg.
Så om ni genomför ett erbjudande men inte får några sd för det, bli inte förvånade över att det kan bli en fördröjning
på det ni tjänat tills ni får dem.

Uppdatering:

Nu hittade jag denna klänningen i min svit och vet inte om det kan vara denna man får? o_O
Det står ju tydligt i meddelandet att man ska få en klänning den 4e februari (måndag), vilket det fortfarande är några dagar kvar av tills dess. Så det borde egentligen vara omöjligt att det skulle vara denna klänningen.

Men eftersom att jag inte spelar några av stardolls mobilspel som man annars kan få kläder i från som är
märkta med "special offer", så vet jag inte vart jag annars skulle ha fått klänningen i från än just detta erbjudandet...
 
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: jendinger

Hejsan, när jag var i starplaza (och kollade på plagg) så kom Basics (decor) upp där i stället för "windows of the world" http://oi49.tinypic.com/25krdea.jpg

Är det bara så för mig?

Svar: Det är också så för mig :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-01 / 16:35:02
Postat av: Anonym

Jag fick samma klänning men jag behövde bara gå till sidan med erbjudanden om stardolls :) så du har säkert rätt man får nog en annan klänning

2013-02-01 / 18:36:53
Postat av: isabelle (Sharpay_Pink123 på stardoll)

Jag fick också den;)

2013-02-01 / 20:24:53
URL: http://kandyland.bloggplatsen.se
Postat av: mattiz2

För oss som har haft stardoll lite längre ser det ut såhär o_o Så jag kan inte få kläningen eller pengar :s
http://i45.tinypic.com/2ilbz8h.png Snälla hjälp :s

Svar: Det var konstigt :o Jag har ett extra konto som är skapat i juli 2012 och jag kan se alla kategorierna med det kontot även om det är ganska nytt :o Det är inte så att du INTE har en e-post registrerad till ditt konto som gör att du inte kan se alla kategorierna? // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-02 / 11:18:07
Postat av: mattiz2

Jag fixa det med eposten för länge sen (första dagen jag skaffa stardoll fixa jag det) http://i49.tinypic.com/jzh4ly.png Vet inte hur jag ska göra för den är bekräftad ;o

2013-02-02 / 16:51:00
Postat av: love_bonnie

Har inte fått medelandet ens... :/

2013-02-02 / 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda