Hiss och diss

Jag hissar
Basics förtjänar en stor hiss enligt mig! Grymma kläder, älskar cobalt färgen som finns på både tröjor, byxor och kjolar!
Jag hissar
DOREE hårfärger! Snygga annorlunda färger som man enkelt kan använda på ett snyggt hår för att få den perfekta looken!
Jag hissar
Tress Up! Den nya hårkollektionen är grymt läcker, något som de flesta nog håller med om?
Jag dissar
Archive. Oftast inte särskilt snygga kläder och det är inte särskilt kul att plötsligt få se ett plagg i Archive för 5sd när man själv har spenderat över 100sd på samma plagg.
Jag dissar
LUXE, otroligt dyrt smink som inte har särskilt mycket variation.
Jag dissar
Stardolldesignen. Jag tror att det är många fler än bara jag som gärna skulle vilja se en förändring!
Håller ni med på några hissar eller dissar? Vad skulle du vilja hissa eller dissa?
 
allan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda