Gratis byxor och topp för oss i Sverige

• Logga in på stardoll och gå till kampanj sidan
• Svara på frågorna som du ser här nedan och du kommer att få byxorna, men även chansen att vinna 900 sc.

• Klcika sedan på den stora lila knappen som du ser här ovan
(Sidan som du ser här under kommer då att öppnas i en ny flick)

• Fyll i fälten med dina riktiga uppgifter om du vill ha hem en gratis GIRL:IT tidning. Men fråga dina föräldrar först!
(Om du inte vill ha hem en tidning, som jag, så kan ni fylla i fälten på ett liknande sätt som jag gjorde)
• Klicka sedan på den stora, lila kanppen. Detta kommer att ge dig toppen.

• Klart!
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Mallymolly (directioner)

ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD XD hehe

2013-02-06 / 16:25:18
Postat av: -

kan inte ni lägga upp gömda affärer om det finns? :)

Svar: Vi skriver om gömda butiker så fort vi får reda på dem, men just nu finns det inga nya x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-07 / 13:48:39
Postat av: ggooggllee

Men jag fick aldrig den lila toppen

2013-02-07 / 17:51:01
Postat av: Asaweeya

När får man tidningen?! Det har gått över 1 månad och jag har fortfarande inte fått den ;(

Svar: Jag har ingen som helst aning :o Själv skrev jag inte min riktiga adress då jag inte ville ha hem någon. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-22 / 23:01:16
URL: http://assasuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda