Gratis byxor, hund, bakgrund och klänning

(Manuella proxys fungerar bättre efter att man rensat ut tidigare historik i sin webbläsare)


Använd en manuell proxy:
177.36.49.6 Port: 8080
• Gå till: www.stardoll.com/br/contest/view.php?id=3801
• Stäng av proxyn och logga sedan in
(Gå till länken igen om du hamnar på start sidan)
• Delta i tävlingen genom att svara på frågan
• Klart!

(Bakgrunden och klänningen har man kunnat få en gång tidigare, men går att få igen)

• Använd en manuell proxy:
125.253.101.37 Port: 8080
(När proxyn väl är aktiverad så kan du göra alla dessa tre på raken utan problem)
 
För hunden
Gå till: www.stardoll.com/en/campaigns/lego-aus/
• Stäng av proxyn och logga sedan in
(Sök efter länken igen om du hamnar på start sidan)
• Skrolla ned på sidan och titta på hela videon som finns där

För bakgrunden
• Gå till:www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=4120851
• Bli medlem i klubben
(Bakgrunden hamnar i ett paket i din svit och sedan under "Dekorera" när du öppnat det)

För klänningen
• Gå till: www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3816
• Delta i tävlingen genom att skapa ett kollage
• Klart!
Källa: USD
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym :D

Hej! jag hittar inget lämplig inlägg att skriva det här i men det handlar om hur man vågar vara på Stardoll. Det finns många fina frisyrer på Stardoll men jag "Vågar" Inte ha vissa för att då kan dom se på mig och tycka.. "Ha! Vilket fult hår! Hon har ju inte ens låst upp någon SP hår" Men egentligen är jag emot att man inte ska våga ha saker man tycker är snyggt. Våga vara den du är! Tänker jag nästan hela tiden IRL men på Stardoll... Alla fall när det gäller frisyrer... Då funka rinte tänket.. Jag älskar era tävlingar då man ska tex sminka medollen.. Man får bättre självförtroende! Forstärtt med det ni gör :D KRam

2013-02-27 / 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda