Glam Fever: Nytt mobilspel



Idag släppte Stardoll äntligen ett nytt mobilspel som även vi med Android telefoner kan ha glädje av!

Glam Fever går ut på att man är den mest glamorösa tjejen i stan.
Man shoppar, flirtar, dejtar och studerar för att jobba sig upp inom några karriärer.
Spelet valuta är "coins" som man använder för att shoppa, köpa studiematerial, gå på dejter osv.
Och om man laddar ner spelet mellan den 27/2 och 1/3 så får man en startsumma på
6.500 coins.
Det finns även "Diamanter" som man kan använda.

Allt eftersom att man slutför uppdrag så låser man upp gåvor som man kan skicka till sitt stardoll konto.
Det finns hela 35 gåvor och de flesta klassas som möbler. Inga plagg i sikte.
Man får även 5 stardollars av spelet i samband med att man skickar sin första gåva till sin svit.

Jag har endast spelat detta en kort stund och tycker hit tills att det inte är särskilt roligt.
Men jag tänker spela det tills jag låst upp alla de 35 gåvorna.

Har ni testat spelet än? Vad tyckte ni?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag laddade ner den till iphone så stog det tryck ok om du vill ladda ner men det går inte att trycka på ok så nu funkar inte min app store

2013-02-27 / 13:15:23
Postat av: Anonym

Hur gör man så att man spelar med sin stardoll gubbe, alltså så man kan skicka över saker?

Svar: När du låst upp en gåva så har man möjligheten att skicka den till sitt konto. Detta gör man genom att trycka på saken, sedan på "send to my stardoll" och sedan skriva in sitt användarnamn och lösenord till stardoll. När man gjort det så skickas saken till ens svit.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-28 / 07:53:16
Postat av: Amy-princess01

har laddat ner den men kan tyvärr inte spela, ser bara en svart skärm. xC

2013-02-28 / 11:11:58
Postat av: sarinasauma

Alltså vad var det för spel? Gjorde så att jag fick 5 sd och sen raderade jag appen. Alltså det var så töntigt, killar, mode. Typiskt tråkigt tjejspel.

2013-03-01 / 19:39:09
Postat av: sanna.15

belöningarna går inte att skicka till sviten, när jag trycker på "send to my stardoll" så stängs appen bara av! :(

Svar: Så blev det för mig också! Blev tvungen att installera om appen varje gång jag ville skicka en ny gåva. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-02 / 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda