Basic

Hur mycket smink äger ni?
 
allan.

Kommentarer
Postat av: Lillago

Jag orkar inte räkna hur många sminkprodukter jag har men det är iallafall 15 sidor.

De där produkterna är ju helt underbara. Det är ju de där man använder mest.

2013-02-20 / 20:54:12
Postat av: Karro

Har en svart och en grå mascara samt svart ljusblå eyeliner och ögonpenna, haha. Har inte råd med mer :(

2013-02-20 / 20:59:06
Postat av: ymmme

Jag har aldrig varit superstar men jag har ändå ungefär 1 och en halv sida med smink :) från början så köpte jag precis det där som du skrev, jag tycker det är jättebra basic-smink som är bra att ha :)

2013-02-20 / 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda