Åskiter och tankar om Royality affären- läsarinlägg

Jag är glad att Stardoll kom med nya idéer genom att skapa en ny klädbutik. Men... Det som inte föll mig i smaken var nog att den bara är för en viss "folkgrupp" på Stardoll. Vissa personer har aldrig och kommer inte att få vara Superstars nån gång. De personerna kan tycka att Stardoll är tråkigt och bara vill ha mer pengar... Och därför tror jag att Stardoll skulle få mer medlemmar om FLER saker var för allihopa, t.e.x. Members,Superstars och Royalatys. Jag vet hur det är att inte vara SS/Royalaty... Det kan kännas tråkigt att det kommer nya snygga butiker med produkter och plagg men man inte kan köpa de... Då blir man lite nere.. Så jag skulle nog tycka att Stardoll skulle vara en bättre sajt om den var obligatorisk för alla och allt. Det här jag skrev nu var bara hur jag tänker.. Och för att tömma mina åsikter lite. Ni behöver inte alls hålla med men jag vill gärna har några svar på detta kanske..
 
Texten är skriven av Soz och jag håller fullständigt med henne, gör ni det också?
 
allan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så himla mkt för att mitt inlägg får vara med. Blev väldigt glad över detta. Jag har en annan fråga om man vill bli skribent och testblogga på zerosv-test-bloggen hur gör man?? :))

//soz
P.S. Jag skulle i fortsättningen verkligen vilja skriva sådana inlägg eller bli skribent! :)


Svar: Just nu söker vi inte någon skribent så det är tyvärr inte aktuellt, annars så får man en förfrågan att börja testblogga för att sedan kanske kunna få blogga här på bloggen. Tyckte att texten var bra så det var ingen orsak //allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-18 / 20:05:21
Postat av: soz

Jaha ja. Men om ni nån gång söker så vill jag verkligen stå till tjänst!! :D Det skulle vara en ära ! Däremot hoppas jag på att ni kommer söka snart, vet du alls när? Tack, du är en begåvad skrivare också!
//soz

Svar: Vi söker ingen skrivare just nu och jag kan därför inte säga när //allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-19 / 18:18:29
Postat av: soz

Okeej, tack så mycket iaf :)) <3

2013-02-20 / 11:19:41
Postat av: Jessica_hamby1

Jag håller absolut med! EN till tanke är att alla de Superstar hår som finns nu, görs till ICKE superstar hår, och istället kommer det nya för superstars, eller inga nya alls, så att alla kan använda de håren.
Samma sak med ögon & munnar!
Vissa av Royalty plaggen blev jag riktigt sugen på men jag är ju varken Superstar eller Royalty!

2013-02-20 / 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda