Annorlunda

En annorlunda hårfärg kan både vara grymtsnyggt på en medoll men den kan också förstöra uttrycket totalt. För att få en snygg medoll med en cool hårfärg får man därför vara lite försiktig när det gäller sminket, om du har en färgglad hårfärg så tycker inte jag att det passar med väldigt mycket smink eftersom medollen då ser väldigt "spacklad" ut. På bilden ser ni hur jag skulle styla olika medolls med annorlunda och häftiga hårfärger. Om ni är sugen på någon av färgerna så finns alla i DORÉE.
Skulle ni våga att köra på en färgglad hårfärg?
 
allan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg! Grymt snyggt särskilt 1 och 4 :) Synd att bara jag inte har tillräckligt med stardollars... :S

2013-02-15 / 13:29:41
Postat av: love_bonnie

lungt!!! just nu har jag ljusblå ;)

2013-02-15 / 17:07:10
Postat av: PSFLove

under våren brukar jag använda mintgrön elr neon rosa! =)

2013-02-15 / 21:56:11
URL: http://www.youtube.com/PSFLove
Postat av: miss_smile3

jag har hur många hårfärger som helst men jag brukar använda min bruna elr blonda hårfärg men nu har jag rosa:)ni kan ju alltid gå in å kolla på min medoll:)

2013-02-16 / 12:44:49
Postat av: HUNKYDORYs

föredrar designade hår men dessa håren var grymt snygga i de färgerna :)

2013-02-18 / 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda