Alla Hjärtans Dag Gift-O-Meter

Inför Alla Hjärtans Dag så har vi nu fått en ny Gift-O-Meter med 15 nya gåvor!
Genom att handla i starplaza så fyller du mätarna och låser samtidigt upp nya gåvor!

( Ni hittar mätaren uppe till höger i meny fältet )
Gift-O-Metern är tillgänglig fram till den 17 februari (Söndag).

Något som jag reagerar på är att det är ett oerhört stort hopp från 500 till 1000 på starcoins mätaren!
Anledningen är ju troligen för att man tjänar mer starcoins nu, men är det verkligen värt att lägga ut 500
starcoins mer bara för att få den sista gåvan?

Gåvorna i sig blev jag annars inte särskilt förtjust i.
Klänningen med en påfågeln på är faktiskt den enda gåvan som jag skulle vilja ha och den enda jag
tänker skaffa mig. Gåvorna på vägen får bli obetydelsefulla bonusar.

Vad tycker ni om gåvorna?
Och  tycker ni att det är värt att lägga ut 1000 starcoins på sista gåvan?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: esse36

tycker att sc gåvorna är lite för tråkiga. 1000sc för ett par skor? kan inte vi utan sd också få en klänning eller något plagg?

2013-02-11 / 16:49:43
Postat av: .Lucky.Girl.

Ska jag vara helt ärlig så är gåvorna urfula! Inget är värt att nå upp till förutom den lila klänningen och klänningen med påfågeln (om den inte hade ett hjärta mitt i allt). Det är inget "fashion" i gåvorna. Och man ser liksom ingen röd tråd genom kläderna.

2013-02-11 / 18:46:02
URL: http://www.stardoll.com/sv/user/?id=6838834

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda