Nytt i Archive


Ny månad - nytt i Archive! Jag tycker att urvalet var både ris och ros. Jag tycker om maxiklänningarna, klänningen som är i limegrön med fjädrar och även jackan på sista sidan. Annars var det mycket "extrema" saker som känns lite 80-tal - med andra ord inte riktigt min stil.

Som ni säkert har märkt så finns även 'Ripped Denim Hotpants' med. Dessa shorts som tusentals människor skulle kunna betala 500+ stardollars för, finns nu i Starplaza för 10 spänn. Hiss eller diss?

Kan tänka mig att det är ganska blandade åsikter om att Stardoll tar tillbaka gamla och eftertraktade kläder. Jag själv tycker också ganska blandat om det. Just dessa shorts har jag redan, som tur var så köpte jag de dock då de var i affär från första början och betalade inte 500 sd för dem. Däremot kan jag tänka mig att flera andra gjorde det och nu är skitsura för att de är tillbaka för ett så litet pris som 10 sd. Medan andra blir överlyckliga över att äntligen få dessa shorts som de letat efter i evigheter.

Snart kanske man borde sluta med att köpa gamla plagg för massa pengar, vem vet - imorgon kanske de är i Starplaza igen?

Vad tycker ni? Är det rättvist att Stardoll tar tillbaka gamla plagg för att ge alla chansen att ha dem, eller tycker ni bara det är dumt och orättvist mot de som har har betalat massor med pengar för att få dem?
/Didilina10

Kommentarer
Postat av: nowhere.com

jag tycker det är suveränt att stardoll ger de eftertraktade plaggen en chans till, men jag kan hålla med om att det måste vara rätt jobbigt för det som köpt saker för hundratals stardollars och sen får det nervärderat. Men sen tror jag också att det hela tiden kommer komma nya eftertraktade plagg, som en "ond cirkel".

2013-08-01 / 18:46:00
Postat av: Anonym

Det är synd att allt är för SD. Ingen verkar tänka på oss icke superstars. :(

2013-08-02 / 12:54:40
Postat av: Sandra

Jag tycker att det är jätte dumt att de tar tillbaka plagg. För många, och även för mig är det roligt att samla på ovanliga plagg. Det är det som gör stardoll roligt. Jag kommer förmodligen sluta spela om de fortsätter såhär.

2013-08-02 / 14:28:44
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är kul att stardoll tar tillbaka gamla plagg, eftersom att jag alltid har velat ha dem, men om man har betalat massa pengar innan så är det ju som sagt inte särskilt kul. Men det är ju så som stardoll tjänar pengar; Dom lägger ut saker och tar sedan bort dom, så att folk ska köpa mer stardollars även om dem ändå kommer ut igen. Jag tycker inte att det är rättvist. Det bästa för alla vore nog om stardoll inte la ut dem igen i affärerna, i alla fall inte för ett så lågt pris. :)

2013-08-12 / 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda