Förlåt!

Okej, jag fixar inte det här längre. Förlåt, förlåt, förlåt. Min ena kollega försvann, och jag vet knappt vad jag ska göra utan henne. Jag förlitade mig på att flera skulle uppdatera zerosv. Dock antar jag att jag får skylla mig själv. Visst gav jag en förvarning, men nu känns det som att bloggen behöver någon. Jag antar att jag får sluta med att inte skriva här, och fortsätta uppdatera. Haha. Min dator har varit sönder ett tag, och nu har jag en ny, lyckligt nog. Jag har tagit till mig all kritik, både det negativa och det positiva (även fast det negativa inte har varit så KONSTRUKTIV). Så från och med nu ska den här bloggen uppdateras!
Jag hoppas att ni kommer att stå ut med mig lite till.
Återigen, förlåt. 

B.Lawless

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå är det två stycken som skriver på bloggen nu eller bara du?

Svar: Vi är tre. Jag, allan. och RosaSmurf. Dock har bloggen varit ganska tom på länge så nu är det dags för mig att ta tag i det. B.Lawless
stardollzerosv.blogg.se

2013-08-30 / 22:08:35
Postat av: lonavacker

yeeeeeeeeeeeeeeeeees jag älskar att du blir kvar :) men bara för dom andra inte uppdaterar ska du inte behöva göra något du inte vill eller har tid med kram lona

2013-08-31 / 07:18:58
Postat av: Mondu

JAAA!!

2013-08-31 / 11:10:35
Postat av: Louise

Om det skulle kunna funka. Så skulle jag kunna börja skriva på testbloggen och ni skulle kunna se om ni ville ha med mig. För jag har väldigt mycket sparetime. Ni kan maila mig på mailadressen eller skicka ett meddelande på stardoll - Nonno1

Jag kan hantera både photoshop, gifmakers och kan redigera allt möjligt.

//Louise

2013-08-31 / 11:20:35
Postat av: Anonym

Om ni behöver så skulle jag kunna skriva på testbloggen. För ungefär ett år sedan tog stardoll bort mitt konto (johnie.grimes) som hade royalty 2000 sd osv. Nu har jag ett nytt konto så jag har stor erfarenhet av stardoll. Jag blir 14 i oktober och har använt photoshop sedan jag var 9. Jag älskar att blogga så jag skulle verkligen vilja prova om det skulle behövas! MVH Julia!

2013-09-01 / 12:52:39
Postat av: Anonym

OMG JAAA :DDDDD JA ÄLSKAR DENNA BLOGG BARA FORTSÄT6T UPPDATERA!! HURRA WIIHI XDDDD

2013-09-01 / 15:12:25
Postat av: elsa-666

OMG JAAA :DDDDD JA ÄLSKAR DENNA BLOGG BARA FORTSÄT6T UPPDATERA!! HURRA WIIHI XDDDD

2013-09-01 / 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda