Ytterligare uppdrag till Stardoll Academy

I stardolls bloggvärld så har det ett tag ryktats om att det ska komma ett andra år av Stardoll Academy.
Dock så har dessa uppdrag inget med ett andra år att göra, u
tan de är bara kompletterande uppdrag till
första året av Stardoll Acadamy för att man ska kunna ha möjligheten att tjäna lite extra starpoints,
starcoins, och gåvor.


Jag tror att det finns tre olika uppdrag då jag hittade dessa på mitt eget konto:


Och detta uppdrag på mitt extrakonto:


Uppdraget "Ut i backen Del 1" får man bara om man äger våningen Alpine Chalet.

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick bara den första uppdraget med att köpa 5 presenter till andra användaren... :/

Svar: Och du fick inte uppdraget "Nå hela vägen" efter att du klarat av det? // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-18 / 18:08:29
Postat av: tiffanytiffy

Har du tänkt på att vissa inte kan käna 100 sc per dag men endå får man ett uppdrag där man ska göra det på en dag. Konstigt tycker inte du??

Svar: Ja du. Jag vet faktiskt inte hur det ska gå till :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-18 / 20:16:51
Postat av: Josefine_123

Tiffanytiffy- Jo det kanske man kan. Om du väntar med att fixa sc en dag och gör det nästa dag istället får du fixa dina dagliga sc 2 gånger på samma dag vilket ger dig 120sc. Har själv inte prövat men ska göra det idag, det borde funka!

2013-04-19 / 05:59:23
Postat av: Mondu

Tips hur man tjärnar hundra sc? Har tjärnat 55 hittils :DD

Svar: Starcoins mätaren ställs ju för tillfället om varje dag runt 19:30, så för att kunna tjäna 100 sc på 24 timmar så får du fördela intjänandet av 100 sc på två dagar. Om du förstår hur jag menar.. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-20 / 12:49:44
Postat av: Mondu

Jag har bara fått uppdraget när man skulle tjärna 100 sc. Jag fick inte det andra när jag var klar D:

2013-04-21 / 11:29:43
Postat av: Anonym

nee... jag klarade den första uppdraget och sedan kom det inte något mer =(

2013-04-23 / 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda