Märkesmanier

Hur är det med er när det gäller märken? Tycker ni att ni påverkas av märkeskläder överhuvudtaget?
 
Jag tror faktiskt att de flesta gör det utan att man egentligen tänker på det, jag påverkas också ibland av just faktumet att det är ett "märke" på den där tröjan eller liknande. En del köper märkeskläder "bara för att" liksom, haha. Andra använder dem som ett sätt att tjäna pengar, köpa billigt och sälja dyrt taktiken. Andra köper en del märkeskläder men bara de få sakerna som man själv tycker har något alldeles extra. Och så finns det ett fåtal människor som inte bryr sig om märkeskläderna alls utan kollar istället extra noga på de affärer som säljer kläder för betydligt mindre summor.
Jag måste medge att även ifall jag försöker att "inte bry mig" så gör jag det ändå. Jag tror att det flesta tjejerna på stardoll känner igen sig om jag säger att det är såklart man kollar lite extra på den nya LE kollektionen eller om det har kommit någon ny tribute kollektion. En del kläder kostar otroligt mycket i jämfört med andra men ibland kan man liksom inte låta bli, eller hur?
 
Vad tycker du om märkeskläder på stardoll?
 
allan.

Kommentarer
Postat av: Karro

På stardoll bryr jag mig inte ett dugg om märken ärligt talat, men däremot IRL bryr jag mig. Eller bryr och bryr, jag föredrar att ha ett äkta par Converse All Star än ett par "fake". Bryr mig i stort sett bara om märken på skor haha. Kläder spelar inte så stor roll, bara jag tycker om dem... H&M eller Hollister... whatever...

2013-04-27 / 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda