Gratis 100 starcoins

• Klicka på den rosa fliken brevid din årsbok
(Alla har inte fått den än, men den kommer tids nog!)
• Klicka på första uppdraget för att komma till Nicki Minaj dockan

• Klicka på "Skicka till en vän" som öppnar en ruta med tomma fält som du ska fylla i med sann eller falsk info
• Klcika sedan på "Spara"

• Till sist så klickar du på den rosa fliken igen för att slutföra uppdraget
• Klart!

Som jag skrev, alla har inte fått den än men kommer att få den tids nog!
Först då kan ni göra detta uppdrag.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man skulle få en furby knapp, men den fick jag aldrig, tänk om jag inte får den här heller? Det kanske bara gäller för dem som är superstars :((

2013-04-09 / 19:56:03
Postat av: Anonym

OMG! OMG! OMG! JAG ÄLSKAR NICKI!!!!!!!! JAG BLEV BARA SHIIIIIIT!!!!! NÄR JAG SÅG DEN HÄR! XD XD XD

2013-04-22 / 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda