Varför skriver inte Medoza på bloggen?

Hej!
Som ni troligen märkt är alla skribenter, inklusiv mig, rätt så oaktiva - bortsett ifrån RosaSmurf. Hon har hållt bloggen vid liv medan vi andra nära intill spårlöst försvunnit ifrån Stardollvärlden. Jag tycker att ni bör tacka henne för att hon än idag envisas med att hålla bloggen vid liv.
 
Det är skamligt att se er gnälla på RosaSmurf, trots att hon är den enda som uppdaterar bloggen. Är ni verkligen i behov att ösa er hat på någon - då gör det på mig. Apropå mig, så har många av er undrat varför jag inte längre bloggar eller är aktiv på Stardoll och detta har jag tänkt besvara i detta inlägg.
 
En dag innan min 13:nde födelsedag fick jag för mig att skapa en stardollblogg med en okänd tjej ifrån Stardoll. Vår blogg blev snabbt populär eftersom det inte fanns så många svenska stardollbloggar där ute på nätet, jag var ständigt aktiv och spenderade den största delen av min fritid på Stardoll. Jag var ''besatt'' och jag trivdes med det eftersom det var en rolig sysselsättning.
 
Men efter tre år har jag varken tiden eller lusten att fortsätta blogga, trots att jag finner Stardoll lika roligt som då. Varför jag tappade lusten kan bero på att jag inte var nöjd med inläggen jag skrev. Det kändes som att de inte var tillräckligt ''bra'' och inte lika ''kreativa'' som de var för tre år sedan. Det saknades något vilket gjorde att jag upplevde bloggning som tråkigt. Mina inlägg blev mer opersonliga och sakliga för varje dag och detta eftersom jag ansåg att det var opassande med personliga saker på en Stardollblogg. Jag tyckte det var trist att blogga - så jag slutade upp med det.
 
Än idag funderar jag på hur jag ska göra bloggningen roligare för mig själv, att endast skriva om nyheter är inte min grej - känns det som. Blir lättutråkad av det. Jag har ett par tankar som yrar runt i skallen min, men ännu har jag inte tänkt återvända till bloggningen.
 
Jag hoppas att jag därmed besvarat er fråga, har ni fler frågor kan ni ställa dem i kommentarerna.
Och vill ni bidra med inlägg till bloggen kan ni skicka in dem till: [email protected]
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag,
er potatisälskande Medoza
 

Kommentarer
Postat av: Daliajanet

Synd fast man växer och blir äldre det kan man ute stoppa ju!
Bra att du tänker på dig själv fast vi kommer sakna dig!!
Många kramar / Daliajanet

Svar: Det är roligt att bli äldre, faktiskt. Ju mer man lever, desto mer ser man och upplever. ;)
Man lär sig nya saker och hittar nya intressen. Nyligen har jag exempelvis börjat intressera mig för politik! :o
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-21 / 21:58:33
Postat av: Daliajanet

Skrev fel jag skrev ute fast mena inte!! Pinsamt ;)

2012-09-21 / 21:59:59
Postat av: Lillelilleskutt

Jag saknar dig. <3 Har det bra sålänge utanför bloggen och allt annat som inte är stardollrelaterat.

Svar: Saknar också det galna folket på Stardoll! ♥Men jag ska återkomma inom snar framtid (förhoppningsvis)! Tänker inte ge upp denna blogg som givit mig mycket glädje under mina tidiga tonår. :D
- Medoza
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-21 / 23:05:30
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: LOVER_YAA

den komentaren behöver ni inte godkänna""
jag säger det personligen till er! asså om bloggen är så oaktiv.. kanske måste man ha nya bloggare så den blir mera aktiv och så! ta någon ni känner och som ni kan lita på... eller så kan man ju ta någon stardollgubbe på stardoll som oftast loggar in och sen så frågar man om den vill vara med på bloggen o om man vill vara helt säker på att den inte gör reklam på sej osv kan man fråga efter mohil nr och prata med den och säga och färklara! jg vet att det känns " för mkt " men om ni vill att den ska vara aktiv så måste måste måste det vara fler som bloggar än rosasmurf.. vad som hälst kan hända t.ex. om hon åker bort eller får data förbud så måste det vara någon mer! jag hoppas det hjälper er och ni kan hitta någon som kan ta hand om den!// LOVER_YAA <3<3

2012-09-22 / 09:27:36
Postat av: Anonymt

Saknar dig ! :D
Ni kanske borde söka ny AKTIVA bloggare som kan hjälpa till eller blogg tills bloggen är aktiv elr hur ska man säga.

Svar: Kanske. :)- Medoza
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-22 / 11:27:00
Postat av: Prinka-99

Vi borde faktist vara glada att denna bloggen finns, istället för klaga. Vi alla har ju egna liv. Lev livet =)

2012-09-22 / 12:40:48
URL: http://ww.stardollmorethanagame.blogg.se
Postat av: .avril1

rosasmurf you go girl !!

2012-09-22 / 13:43:55
Postat av: satta

ni borde bytta blogens namn till rosasmrf efter som hon blogar hela tiden ni andra gör inget ni säger att ni ska bloga igen fast det gör ni inte och det enda svaret vi få VI HAR INTE TID ATT BLOGGA då tänker man men vad fan har du skaffat en blog då om du har aldrig har tid med den ni borde tacka rosasmurf med pengar

2012-09-22 / 18:43:03
Postat av: satta

ni borde bytta blogens namn till rosasmrf efter som hon blogar hela tiden ni andra gör inget ni säger att ni ska bloga igen fast det gör ni inte och det enda svaret vi få VI HAR INTE TID ATT BLOGGA då tänker man men vad fan har du skaffat en blog då om du har aldrig har tid med den ni borde tacka rosasmurf med pengar

Svar: RosaSmurf var också tidigare oaktiv medan vi andra var aktiva. Sedan skrev jag inte att jag ska blogga igen - läs om; läs rätt. Avslutningsvis vill jag påpeka att bloggnamnet har ingenting med skribenternas namn att göra. - Medoza
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-22 / 18:45:26
Postat av: LAMA C:

ÄR DU 16 :OO YOU´RE A BIG GIRL C:<

2012-09-22 / 20:25:52
Postat av: Linniie

Jag håller totalt med Satta du kan fan inte ta skulden på RosaSmurf för att du är lat ! Det är min åsikt det och jag tänker inte ta tillbaka vad jag sa! Stackar RosaSmurf som får slita För att alla andra är lata ! Jag tycker du kan läsa igenom alla dessa ord igen och tänka efter!

Svar: Jag är inte lat. Jag vill helt enkelt inte blogga. Jag tror inte du förstod mitt inlägg, sedan tvingar ingen henne att blogga. - Medoza
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-23 / 09:42:05
Postat av: Mattiz2

Du får ha ett bra liv utanför bloggen Medoza . Önskar dig all lycka !

2012-09-23 / 10:19:48
Postat av: Prinka-99

Bry dig inte om dem dumma kommentarerna de är dumma. De kan inte tänka, osmarta jävlar. förlåt för ovårdat språk. Man blir så arg!

2012-09-23 / 11:55:37
Postat av: Johanna

Medoza,rosasmurf,carzi och alla ni på bloggen jag hoppas ni hittar tillbaka till gllädjen ni hade förut i bloggandet och innan nån av er godkänner denna kommentar låt alla på zerosv-teamet läsa detta. Jag har varit och kollat er blogg ungefär ända sen ni började blogga och jag saknar dom gammla inläggerna så mycket och jag saknar att ni alla bloggade då jag tyckte att ni alla la in väldigt bra inlägg och jag hoppas att ni kan hitta glädjen i att blogga igen för jag saknar er och jag behöver era inlägg att kolla på varje dag effter skolan. Jag tror fortfarande på er! Lycka till!:)

2012-09-24 / 23:48:02
Postat av: Linniie

Jag säger min åsikt och det tyker jag inte det är något fel på att säga . Det betyder inte att jag är osmart för det! Och Jävel det kan du vara själv! Så du tycker Jag är en "Jävel" som går igenom rätt jobbiga saker här i det riktiga livet! Du skulle inte orkat med en timme av dem sakerna som jag och hela min familj går igenom. Ja jag ber då om ursäkt för att jag sa min åsikt så jag tänker inte slösa mer tid av livet till att skriva sådana kommentarer för ni verkar ju inte vara så förståndiga människor. Tack för mig!

2012-09-25 / 11:47:03
Postat av: Lisse_

Hej Medoza! Jag kommer sakna dig, jag känner också att jag blir äldre och inte riktigt har tid med Stardoll eller tycker det är lika kul som jag tyckte i början. Jag har bestämt mig för att sluta (möjligtviss) men loggar in då och då när jag känner för det. Jag blev nyligen 16 och jag har liksom annat ''viktigare'' att göra. Men jag kommer alltid tycka att Stardollm var kul.

2012-10-29 / 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda