Nytt i Museum Mile

För någon dag sedan så kom det en ny kollektion till Museum Mile.
Klädern har mycket färg, mönster och intressata former.

Jag föll inte direkt för något av plaggen då jag tycker att de tillsammans blir för mycket,
och jag har inte hunnit kolla på dem var för sig.
Men jag kan lätt säga att det plagg som jag gillade minst är faktiskt den blå, långärmade
tröjan just för att den har de här mörka partierna i armhålorna som ser ut som svett fläckar x''D

Vad tycker ni om kollektionen?
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns nytt smink i starplaza! bland annat svart mascara, ögonskugga o ögonpenna :D

2012-09-21 / 14:48:38
Postat av: Mallymolly

det var jag (mallymolly) som skrev de där om sminket, jag hade skrivit mitt namn med de blev ''anonym'' ;P

2012-09-21 / 14:49:55
Postat av: .avril1

jag tyckte den var sådär nåra plagg var riktigt coola men inte fina direkt p.s. kan du lägga till natura faces (stavning) bland gömda butiker ::))

Svar: Den butiken existerar inte längre då stardoll har tagit bort den // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-21 / 17:31:59
Postat av: daliajanet

den är inte min typ för kläder för det var för mycket på ett plagg!!

2012-09-26 / 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda