Nyheter i starplaza

Nytt i Windows on the world
Ny kollektion i Windows on the world på två sidor med inspiration från Danmark.

Min åsikt
Mycket bättre plagg denna gängen jämfört med de förra som var inspirerade från Frankrike och som inte såg riktigt kloka ut.
De plagg som jag gillar mest är den grå jackan, de grå shortsen, skärpet och klackarna som man har i handen.

Vad tycker ni om kollektionen?

Nytt i Sweet Suite
Massa mönster!
Om man söker efter Sweet Suite i starplaza eller i suite shopen så kan man hitta lite fler saker som inte visas i själva butiken.

Min åsikt
Vet inte riktigt vad jag ska säga om sakerna.. Har ingen direkt åsikt om dem så de är väll helt okej.

Vad tycker ni om dem?
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda