Ny Young Hollywood kollektion

För några timmar sedan så släpptes den nya kollektionen av Young Hollywood och några plagg kan man
verkligen säga att de gick åt som smör!
Populärast var den svarta blusen och rosetten på bild 2 som sålde slut först.

De plaggen var även de enda jag gillade och är glad för att jag hann köpa dem.

Vad tycker ni om denna kollektionen och hann ni köpa era favoriter?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och om man som mig var inne en stund inatt så kunde man bevittna hur stardoll av misstag råkade släppa
3 sidor av Young Hollywood kollektionen bland nyheterna
där alla plaggen såldes för 999 sc/styck!
Som ni ser ovan så kunde man inte se hur plaggen såg ut, men man kunde se namnet om man höll
muspekaren på dem.
Dessutom gick de att köpa
, men när man öppnade påsen i sviten så visade sig inget plagg.



Jag hade fullt med sc på mina extra konton så jag testade inatt att köpa tre klänningar, utan att veta hur
de såg ut.
Och när YH kollektionen släppts på riktigt så tog jag en titt på mina andra konton ifall där fanns
några klänningar eller inte.. Och som ni kan se så fannsdär dessa tre.

Rättvist nog så står det 0/900 och 0/1000 och tillhör därför inte de 900 och 1000 som de egentligen bara ska finnas av.
Men också orättvist mot alla att de gör såna här tabbar, även om det är roligt för oss som hinner ta del av dem.

// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder sånt som 0/1000 och sånt

Svar: 1000 är hur många plagget finns av och 0 är vilket plagg man fick // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-15 / 09:44:09
Postat av: Vackrablondina

Vad heter ditt extra konto?:)

Svar: Det behöver ni icke veta x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-15 / 11:54:26
Postat av: Snygga_Angelica

Han inte köpa den svarta blusen på sida 2 :( jag fick mer sd nästa dag och då var den slut såld :( men en fråga varför säljs Le , Anditote och Young Hollywood ut så snabbt? :(

Svar: För att de är LE (Limited Edition) = De finns bara i ett visst antal för att kunna bli mer värdefulla. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-16 / 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda