Gratis tröja, väska, TV och dagbok


• Gå till www.ccgi.goochy.plus.com
• Sök efter stardoll.com och logga in
• I proxyns adressfält söker du efter: www.stardoll.com/en/campaigns/super-me
• Kolla på de tre översta filmerna

• Klart - Logga ut och lämna sidan!


Använd en manuell proxy:
220.233.249.119 Port: 8080

• Gå till www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3345
• Stäng av proxyn och logga in
• Delta i tävlingen genom att välja en bild
• Klart!
( Det tar en stund innan väskan dyker upp i din svit, så ha tålamod )


• Gå till www.unblocker.biz
• Sök efter stardoll.com och logga in
• I proxyns adressfält söker du efter:
www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=40&hash=ae144633e5b57328495102a68693bbc8
• Klart . Lämna sidan!
Källa: USD
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: daliajanet

den tredje ocktoberbiten e på vänstar sidan på shönhetssalongen

2012-09-29 / 12:08:22
Postat av: Anonym

Jag kan inte få t-skirten där längst upp! Det står bara att jag har sökt fel eller sökfältet finns inte o.O och omöjligt att JAG har skrivit fel föratt jag har försökt flera gånger och koierat förstås. Hjälp plzz?

2012-09-30 / 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda