Sno stilen av superdesigners!

Se, Stardoll har gjort plagiat, underbara plagiat så att vi också kan bära märkeskläder. Underbart! 
 
Jag tittade runt lite på olika modehemsidor, och jag hittade plagg som fanns både på Stardoll och i verkligheten. Jag tycker verkligen att dessa looks inspirerar, och jag tycker inte alls att det är fel att kopiera looken på modellerna som bär märkeskläderna. Man lär sig att vidga vyerna och testa och inspireras av andras idéer. 
Så jag tycker att vi ska sno stilen oftare! 
På bilden nedanför har jag beslagtagit stilen utav Meadham Kirchhoff och Vivienne Westwood.
Vad tycker ni om detta? 
Visst, att härma någon är inte kul, men att framställa kopior och hitta nya vägar är alltid kul. Inspireras mer! 
Rosanna_97
 

Kommentarer
Postat av: Primrue_

Jättecoolt! Fortsätt! :)

2012-10-12 / 18:54:30
Postat av: vackrablondina

Va kul:D
Men var hittade du den översta klänningen? Såå fin;D

Svar: Jag har för mig att den finns i Fallen Angel.
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-12 / 21:25:57
Postat av: sara

big time rrush nästa gång !!! :) snälla

2012-10-12 / 22:10:20
Postat av: fennris

Naajs! Vill bara tips om att det e 50% på alla affärer idag, kan vara bra å blogga om så alla vet :DD

Svar: Jag skrev om det för två dagar sedan x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-13 / 11:30:38
Postat av: g

Okej. Men det skulle se verkligare om du tog det håret som är ss :)

2012-10-13 / 16:30:39
Postat av: schtekarNsebbe

Fast att framställa kopior är väl inte ok? Har du tänkt på hur mycket pengar modeindustrin förlorar pga. alla varumärkesförfalskningar? 600 miljarder DOLLAR om ÅRET.

Svar: Jorå. Så är det självklart.
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-14 / 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda