RosaSmurfs inköp

Jag är ju lite av en starbazaar tönt, och kunde innan min dator gick sönder, sammanlagt sitta flera timmar i veckan och söka igenom bazzaren efter fynd. Ofta så har jag tur med att hitta fina grejer för ednast 2 sd.
Men denna gången har jag dock varit på jakt i bazaaren i en liiiite högre prisklass, nämligen 10 sd x''D
Här ser ni då några av de plagg som jag fyndat i förra veckan:

Mest nöjd är jag över byxorna.
Jag nästan hoppade upp och ner när jag hittade dem då jag ångrat att jag sålde mina egna för ett år sedan x)


Spenderar ni mycket tid i bazaaren?
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: Lillelilleskutt

DENIM VEST!! 8)

Svar: Ja! 8D // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-09 / 20:12:47
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Sdmsilvia

Åh har alltid viljat ha jeans västen, men hittar den bara i starbazaar för 500sd!! du är ju verkligen super bra på att fynda, önska jag va de :(

Svar: Jag misstänkte att den var värd mer än 10 sd så jag slog till direkt! Dessutom är den ju snygg :D // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-09 / 20:24:37
Postat av: Anonym

OMG! en jeans väst! jag skulle göra allt för att få tag på en sån!! lika med archive platforms skorna som aldrig finns i bazaaren !:O :((

2012-10-09 / 23:00:42
Postat av: Lou

BAAAAAAHA, fick köpa khaki playsuit för 30sd usssch vad surt det känns nu! xD Du hittar alltid saker för billigt det är sjukt.. men är glad för din skull smurfen! Tänker du sälja allt eller behålla det? 8D

Svar: Men Khaki playsuit hade ju precis funnits i Archive i starplaza för 13 sd, så det är ju självklart att det finns någon som säljer den för lägre efter att den tagits bort :''DSka nog behålla allt förutom Ola Jacket då jag tror att jag kan sälja den för mer x)
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-10 / 08:56:11
URL: http://Nealoustardoll.blogg.se
Postat av: Omnomnomnom

Säljer du byxorna? :3

Svar: Med tanke på att jag skrev i inlägget att jag ångrade att jag sålde mina egna för ett år sedan så skulle jag inte tro det :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-10 / 09:06:00
Postat av: solia-1

hej! ett tips: gå till shoppa tryck på "nytt" där på sida 2 finns en väska för 5 sc från Evil Panda! :)

Svar: Med tanke på att jag skrev i inlägget att jag ångrade att jag sålde mina egna för ett år sedan så skulle jag inte tro det :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-10 / 10:02:47
Postat av: ;)

Stackars dig som alltid bloggar. Hinner du nåt på fritiden ?
Nästan påtid att skaffa nya bloggare ? :)

2012-10-10 / 14:15:37
Postat av: CoolGirl-Lalla

ååååh, kan jag få köpa västen av dig? har letat massor efter en sån!

2012-10-10 / 16:46:10
Postat av: Alesandrastil

Jag spenderar mycket i bazaaren! och kan jag få köpa din demin väst för jag har sökt en sån i 2 måndader nu! snälla rosasmurf <3 du är bäst förresten! :*

2012-10-10 / 21:26:40
Postat av: Mallymolly

Fina fynd! Jag vill verkligen ha Denim Vest! Men jag gissar att du inte säljer den? ;)Och sen så är du väll inte superstar, så du kan inte sälja. :/

2012-10-12 / 14:21:59
Postat av: IngetNamn;D

VÄRLDENS bästa blogg! Hur kan du egentligen hinna med något på fritiden Rosasmurf? :o Du är iaf bäst.

Jag kan bara säga en sak! ^^
Efter ditt inlägg har jag tittat mer i starbazaaren och jag är väldigt nöjd med mina fynd, ex. ett par armvärmare för 10 sc :)
Jag hade inte tänkt så mycket på bazaaren, men nu kollar jag där ganska mycket, tack så himla mycket! :) Den här bloggen ger mycket inspiration.

Svar: Bazaaren är en magisk plats ibland! 83 // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-12 / 21:37:31
Postat av: nowhere.com

WoW!! jag är riktigt imponerad!! *o* jag spenderar hyfsat mycket tid i bazaaren för att veta att "archive" västen är RIKTIGT dyr i vanliga fall! Man får väl säga, grattis till fynden! x'D

Svar: Tackar ^^ // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-10-13 / 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda