Panomrama Room

Igår så fick man ett meddelande om att det kommit ett nytt rum vid namn Panorama Room.
Rummet kostar 199 sd och dess storlek är lika stort som tre små, vanliga rum tillsammans
vilket är större än lyxsviterna och därför gör Panorama Room till det största rummet på stardoll!

Men är all denna plats nödvändig?
För mig som inte är så mycket för att inreda så är ett ännu större rum, som dessutom inte har några tillhörande möbler att köpa, inte särskilt lockande.

Är Panorama Room något för er och kommer ni att köpa det?
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej absulut inte!

2012-10-16 / 15:17:31
Postat av: Anonymis

Det är en bra tanke, men det känns inte särskilt lockande att köpa det, dels för att det är nog svårt att få sd om man inte vill köpa extra. Men det är också för att om man har flera små rum kan man ha olika stilar i varje rum, men om man har ett jätte stort rum måste det ju vara samma stil (så det hör ihop med varandra), vilket kanske inte blir så variationsmässigt (som jag vill alltså), så jag kommer inte köpa det, oavsett om jag har råd.

2012-10-16 / 17:49:42
Postat av: 01elan

hej sökte på vitt klänig där fanns hannah montana klänigen som varmed i fimen

2012-10-16 / 20:59:26
Postat av: sara_ida

Jag gillar inredning och att dekorera men kör hellre på små rum i taget så inte än på ett tag i alla fall.

2012-10-17 / 00:11:50
URL: http://saraidastardoll.blogg.se
Postat av: fennris

Njeee, penthous kostar faktiskt lika mycket, ganska inne på penthouse justt nu!

2012-10-21 / 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda