Ny butik i Harrods: SuperTrash

Idag gjorde butiken SuperTrash entré i Starplaza och framförallt i Harrods.
Pirsmässigt så ligger plaggen på 12 - 29 sd vilket är i högre än normal priset i resten av starplaza, men i klass
med de andra butikerna i Harrods.

Min första reaktion blev lite fnissande p.g.a namnet... SuperTrash... Det lät ju tilltalande! xD
Intrycksmässigt så finns det några plagg jag gillar, som väskan, den bruna jackan, den vita och grå tröjan med tryck.
Men annars så tycker jag att butiken blir lite tråkig, när den precis som de andra butikerna i Harrods, har en avsaknad
av skor och accessoarer!

Vad tycker ni om SuperTrash?


Sen om man kollar på Harrods kampanjsida så kan man se att det troligen kommer att dyka upp fyra till
butiker i Harrods!
Spännande!
 
// RosaSmurf
PS: Har ingen ny dator än

Kommentarer
Postat av: Twinkly18

Jag tycker butiken är helt okej!
Fortfarande dyrt som i de övriga 'Harrods'-butikerna, men ganska snygga kläder :)
Tycker kläderna är ätt så lika de i 'Junior Gaultier' och lite 'Chloé' style i dem också.
Över lag är min tumme uppåt ☺

2012-10-25 / 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda