Nytt i starplaza. Nelly

Nelly gjorde precis entré i starplaza på hela 7 sidor med kända märken som bl.a. Diesel och Ralph Lauren.
Priserna varierar en del. Vissa saker är lite dyrare och andra blir man förvånad över att de inte kostar mer.

Denna gången så hade jag faktiskt inte ett dugg svårt för att hitta
plagg som jag vill ha!
Här är mina favoriter från varje våning:
Bild 1
Första våningen gör ett bra första intryck på mig och här hittade jag hela 8 favoriter som är:
Alla 3 jackorna, shortsen, hårknuten(som bara kostar 20 sc!), skjortan, vita klänningen och de svarta bootsen.

Bild 2
Helt OK våning.
Gillade jackan, den randiga tröjan och den rutiga skjortan.

Bild 3
Detta var också en helt OK våning.
Den manliga modellen hade ju dock inte de snyggaste plaggen.
Det som jag gillade var den vita magtröja, jackan och halsbandet(som endast kostar 3 sd och som otroligt nog hamnar under håret vilket många andra halsband inte gör!).

Bild 4 och 5
Dessa två våningarna tyckte jag var svagast. Mönstrade klänningar som när nästan ner till knäna är inget jag gillar. Dock så var de svart/grå bootsen på våning 5 väldigt snygga och kommer absolut bli mina!

Bild 6
Stor variation på plagg, men typ inget som jag gillade förutom jackan.

 Bild 7
Sista våningen ger ett ganska bra avslut med en snygg väska, vit skjorta, sött rosa armband(för endast 2 sd!), en helt OK svart, genomskinlig tröja och en sandfärgad tröja.

Vad tycker ni om Nelly?
Fanns det många plagg som ni gillade?
// RosaSmurf
Ps: Har ingen ny dator

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag har längtat tills det ska komma en sån affär typ en som finns i verkligheten. Så grymt snygga kläder asså. Det ska bli spänande och se vad man får i julkalendern av nelly.com!

2012-11-30 / 18:42:19
Postat av: Mallymolly

Jag gillade ganska mycket! :) Jag köpte te.x den vita skjortan på bild 7, men den har inte kommit till min svit än. Och jag köpte den för en ganska lång stund sen :( Hoppas den dyker upp i sviten snart xD

2012-11-30 / 18:47:02
Postat av: MagiMaddiz

HEJ! Jag köpte kläder från Nelly på sd. Men när jag kom till min suit så fanns bara skorna och halsbandet där... Det stod att jag hade 7 saker i mitt rum men jag så bara 3!!!

2012-11-30 / 19:14:26
URL: http://ponnynissarna.bloggplatsen.se
Postat av: Lady.gaga12341

Ja! Jag köpte 5 saker..
Och så skulle jag öppna påssen men det kom bara en vara.. Så jag testade logga ut logga in. så stog det att jag hade 4 varor i min svit. Men inget var där !

2012-12-01 / 12:11:55
Postat av: mode_girl

Nelly.com butiken är en av mina favorit butik i Stardoll.com! Dom har så fina kläder, like it ;) ♥

2012-12-03 / 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda