Ny LE kollektion!


Idag så har det kommit en ny kollektion av LE!
Jag hade faktiskt inte sett den komma så jag blev väldigt överraskad när jag loggade in.


Det som har varit populärast och sålt slut först har varit detta diademet
för 65 sd och denna gråa tröjan för 55 sd.


Jag är egentligen inte besatt av kollektioner som Young hollywood, LE o.s.v. därför jag tycker att allt är för dyrt... Men nu så hade jag gärna velat vara SS för att jag det fanns nån enstaka grej i denna LE kollektionen som jag hade kunnat offra några stardollars för.
Jag hade gärna velat ha den gråa magtröjan, leopard väskan och kanske även peruken.
Men man får väll se det som positivt att jag slapp slösa stardollars x)

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om kollektionen i sin helhet...
Men jag kan väll tänka mig att den kanske är mer tilltalande än den förra.


Vad tycker ni om den nya LE kollektionen?
Något ni har köpt/kommer att köpa?
// RosaSmurf
Ps: Har ingen ny dator

Kommentarer
Postat av: Miss_idis

Jag hann köpa den gråa tröjan!!! Älskar den, köpte b.la solglasögon som han håller i, och tiger bältet

2012-11-27 / 17:08:22
Postat av: Sel_niz

Jag ska köpa den mönstrade tunikan för 135 sd! :)

2012-11-27 / 17:14:58
Postat av: elle__1998

Kollektionen hade nyss kommit ut när jag loggade in på Stardoll i skolan i förmiddags, så jag hann köpa det jag ville ha och hade råd med, haha. Önskar att jag hade haft mer Stardollars, känslan av att man var en av de första där och att inget plagg var slutsålt än var awesome! *o* xD

Den här kollektionen var definitivt bättre än den förra och jag fastnade för flera plagg den här gången, till skillnad från förra då jag inte alls kände att jag ville lägga pengar på något därifrån. x)

Svar: Det ska inte ha kommit några spoilers eller nånting så ingen var beredd på detta! ;o Synd om dem i USA som det typ varit sjukt tidigt på morgonen för när LE kom xD // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-11-27 / 18:04:02
Postat av: Lady.gaga12341

Haha.. Kom jätte sent från skolan. Och när jag logga in på stardoll blev jag överraskad. Nästan alla plagg va slut. Så jag skynda mig. så jag har " tok-shoppat". Har slösat över 400 sd på 1-3 min. Ville gärna ha gråa-tröjan men den va slut :(

Men tyckte verkligen att det va en förbättring :)

2012-11-27 / 22:00:33
Postat av: sarah.funky

HAHAHA AA SKIT-SYND FÖR DOM I USA ELLER I ANDRA LÄNDER DÄR DET KOM UT TIDIGT ELLER SENT ;)

2012-11-29 / 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda