Ny Gift-O-Meter: Black Friday

Idag släpptes det en ny Gift-O-Meter som är tillgänglig från idag (fredag) och fram till fredag nästa vecka.
Gift-O-Metern gäller endast i starplaza.

Gåvorna tycker jag ser hyffsat okej ut. Fick dock inte med skorna på bilden... xD
Men av gåvorna som man ser så är den bruna väskan något som jag gärna vill ha. Så vi får se om jag känner för att lägga ut 75 sd för att få den x)

Vad tycker ni om gåvorna?
Någon speciell grej som ni tänker lägga ut sd/sc på för att få?
// RosaSmurf
Ps: Har ingen ny dator

Kommentarer
Postat av: Siife

Vet ni om vad man får när man köper 10sd?
Armband(om det finns bakom siffran?) eller jumpsuiten?

Svar: Det är otroligt nog jumpsuiten som är väldigt fin! // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-11-16 / 18:07:58
Postat av: Josefine_123

Skulle vilja nå nummer 6 på Stardollarna men tror inte jag spenderar 125 sd i starplatza för tillfället...

2012-11-16 / 20:45:32
Postat av: 1

Dom är väl fina! Men skulle uppskatta att dom skulle lägga lite fler saker. Istället för bara tills 500 sc =) men annars är dom fina. Ifall jag köper ngt för 500 sc, får jag då alla sakerna direkt då? ♥

Svar: Sakerna delas ut så fort du handlat för den summan som krävs // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-11-18 / 11:38:04
Postat av: 1

Svara då på min fråga -.-! ♥

2012-11-18 / 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda