Ett fel närmare rätt.

Saker är fel. Det går inte att sätta fingret på vad det är, men det är ändå fel. Just nu är mitt liv ganska felaktigt, om vi ska ha någon normalgräns... Med andra ord har mitt sk liv helt enkelt spårat ur. Det är egentligen ganska underhållande, som ett brus som aldrig tar slut, och orubbliga ting läggs på hög. Jag kan inte göra någonting åt det.
 
Någonting jag ständigt har på huvudet är saker jag måste göra. Att uppdatera bloggen är en sak som sägs är viktig för en hel del av våra läsare. Mycket förståeligt. 
Dock klarar jag inte av att ha den pressen längre, jag känner inte att jag klarar av att uppdatera bloggen ibland. All information om stardoll fastnar i huvudet och kommer aldrig ut igen.

Jag känner att jag borde lägga detta på hyllan ett tag, tills jag känner mig bättre. Jag känner att jag har ändrats som person, och nu förstår jag inte riktigt vad jag gör här på bloggen.
 
Tar helt enkelt en liten paus, men återkommer strax innan jag sprängs av överkreativitet. 
(Kanske inte tar så lång tid, vem vet...) 
 
Vi ses förhoppningsvis! xoxo
 
 
Ps. Vill ni kontakta mig, mejla mig på Stardoll eller klicka HÄR.
Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: Krisustina

Jag tycker det är helt okej att du tar en paus, du kan ju faktiskt inte säga att en blogg är viktigare en ditt liv:)

2012-11-08 / 17:13:55
Postat av: mode_girl

Bra sagt Krisustina =) ♥

2012-11-10 / 15:29:26
Postat av: melle_do

Jag kommer sakna dig rosanna! Ni på bloggen börja tappa mycket bloggare så om ni behöver finns jag alltid! Jag har läst er blogg i typ 2 år nu och varje gång ni sökt så har jag sökt in o jag har funnits hör länge jag är vän med några av bloggarna på sd o det skulle va jätte coolt om jag fick bli bloggare! jag har själv haft flera bloggar om olika saker och just nu styr jag två stycken! Jag älskar att blogga o jag älskar stardoll är själv royalty och kan ganska mycke om det så om ni behöver ngn säg till! :) puss / melle_do

2012-11-10 / 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda