En liten förklaring

Hej alla läsare!

Som ni har märkt, har jag i stort sett inte bloggat alls på väldigt länge. Ledsen för det. Men nu tänkte jag i alla fall ge er en förklaring, så ni inte tror att jag har dött eller nåt.

Jo, det är helt enkelt så att skolan har tagit för mycket tid för att jag ska hinna med Stardoll. Det kanske låter klyschigt, men så är det. Jag går i 8an, och det sägs ju att det är det värsta året, dessutom går jag på en skola med höga krav och mycket uppgifter. När jag började blogga här, gick jag i 7an och då bloggade jag betydligt mer, det var på grund av att jag hade den tiden över. Nu har jag inte det, den lilla tid jag har över brukar jag vara väldigt trött och har bara lust att ta det lugnt. Även om det verkar lätt att blogga, så måste man komma på nya idéer, fixa bra bilder, skriva en bra text, som inte bara är skräp. 

Skulle jag satsa på bloggen och vara inne på Stardoll mycket mer så skulle det inte vara mycket tid över till skolarbete och mina betyg skulle sjunka otroligt mycket. Och självklart så prioriterar jag skolan över Stardoll. 

Men, i framtiden så kommer ni i alla fall se lite mer av mig på bloggen. Ska försöka att blogga mer! Men som sagt så prioriterar jag skola före Stardoll.

/Didilina10



Kommentarer
Postat av: 1

Du! Du borde bara koncetrera dig på skolan gmn och glömma oss. För att jag förstår att skolan behöver en hård arbete och är viktigare än bloggen. Det säger jag inte bara till dig, då menar jag detta för alla. Ni har blivit stora och koncetrera på skolan istället för en blogg. Bara en tips av mig så... det är erat val om ni vill blogga, men jag säger så bara, det är en tips =) kram älskar er!

2012-11-02 / 10:50:35
Postat av: fail

hahaha du har ju olika förklaringar hela tiden.
Jag ser helst RosaSmurf här som faktiskt håller igång sidan och kommer med bra saker, don't need u anymore.

Svar: Uppenbarligen vet du inte hur det är att bli bombad med skolarbeten. /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-11-03 / 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda