Gratis saker: Norge, skridskor.. m.m.

Jag vet inte om ni la märke till det men jag var oerhört frånvarande ifrån Stardoll under maj månad.

Jag behövde en liten paus kan man väl säga, tyvärr så innebar det att ni gick miste om flera gratis saker.

Men hur som helst är jag tillbaka och ska se till att alla gratis saker når ut till er!

Källan för gratis sakerna idag är Official Stardoll.

 

Ett par gamla gratis saker som man kan få genom att klicka här och köpa dem - helt gratis!

 

Gå till www.dostyp.ru/
Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2808
Gå med i tävlingen - klart!


Gå till www.acorp.info
Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2805
Gå med i tävlingen - klart!

För att få dessa saker måste du använda manuell proxy.
Adress: 62.92.115.100 Port: 80

Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2790
Logga in och gå med i tävlingen - klart!

Med samma proxy kan du även få:


Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2789
Gå med i tävlingen - klart!
Stäng av proxyn.


Gå till www.surfanoniem.nl
Gå till: www.stardoll.com/sv/contest/view.php?id=2798
Logga in och gå med i tävlingen - klart
//Medoza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda