Stardoll Daisy Dukes - shorts

Shorts ifrån Bonjour Bizou. 67 Starcoins.

Det händer ganska ofta att jag stöter på Stardoll-plagg som finns i verkligheten. Jag antar att Stardoll snappar upp väldigt mycket mode ifrån omvärlden och internet för att vara säkra på att dem är moderiktiga, och ser till att plaggen som ritas också kommer att köpas utav användare.

Idag när jag satt och bläddrade på Tumblr.com hittade jag dessa shorts, och jag tycker mycket om stardolls version. Jag blev ganska glad över att dem finns i verkligheten också, men vet dock inte vart man kan få tag på dem. Är hemskt ledsen över bild-kvaliten men det fanns inget bättre.

Vad tycker ni om shortsen? Vilken version var bäst, stardolls shorts eller de verkliga shortsen?

Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: Eda_Seda110

Den verkliga shortsen var skit snygg!

2012-05-31 / 17:24:58
Postat av: melle_do

coolt! fast jag gillar de i verkligheten mera :/ ///////////////////////////// melle_do

2012-05-31 / 17:40:56
Postat av: Anonym

jag gillar dem verkliga mer = )

2012-06-01 / 14:29:56
Postat av: kittysweden

De verkliga .

2012-06-03 / 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda