Stardoll Access



En ny Stardoll-app till de som har iPhone, iPad eller Android. Denna app är nog den som flest folk har väntat på, nämligen en som gör det möjligt att se din suit, kolla gästboken, starplaza, och ja allmänt kolla vad som händer på Stardoll.

Jag tycker att detta är en väldigt bra idé, och bra gjort av Stardoll. Eftersom det är så pass många användare på Stardoll, som kanske inte alltid har tillgång till dator men ändå vill kolla Stardoll är detta perfekt.
Dock så kan jag inte testa detta eftersom jag inte äger en iPhone eller Android. Och jag får inte ladda ner massa appar på iPaden.

Men är det någon av er som ska testa? Eller har ni redan testat, vad tycker ni i så fall?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: RockaBillyTjej

Jag kan inte hitta appen i Google Play butiken, någon annan som kan hitta den eller? :o Den kanske håller på att läggas upp... aja, bra initiativ av stardoll iaf! :)

2012-05-10 / 18:41:23
Postat av: Ellinorp

Måste leta upp Androiden nu!<3

2012-05-11 / 07:02:48
Postat av: Krisustina

Jag tänker testa den så fort min iPod touch kommer tillbaks från reparationen. Visst fungerar det också för iPodar?

2012-05-11 / 13:03:51
Postat av: Hotornot98

Den är jätte bra uppbyggd. lätt att förstå. Smidig helt enkelt.

Dock tycker jag man borde kunna se mer av starplazans kläder och kolla andras profiler.

Mvh

2012-05-11 / 13:19:09
URL: http://medollmestardoll.blogg.se/
Postat av: Filli01

Har laddat ner den nu (har iPhone) men var lite besviken. Man kunde inte göra så mycket, men den är ju till lite hjälp när man vill gå in på stardoll och inte har tillgång till dator! Betyg: 3/5

2012-05-11 / 15:27:11
Postat av: SaraTheCatLover

Skulle vilja! Men har ingen touch mobil... :(

2012-05-11 / 17:53:44
Postat av: Mallymolly

jag vill ladda ner den men loggar man in på sin användare på appen, o kan man logga ut sig då från mobil, så att andra nt tror att man e inne är man nt e de :o nån som vet? :)

2012-05-11 / 20:12:21
Postat av: Eda_Seda110

Jag har laddat ner appen. Men är inte så mycket inne på den

2012-05-17 / 14:58:44
Postat av: MenizDiva

Jag har en android men den kommer inte ut D:

2012-05-19 / 09:03:14
URL: http://kissies.se
Postat av: mix_it

Sämst, jag hade ganska höga förväntningar men jag kan inte ens se min svit elr starplaza. Dock bra att man kan kolla nyheter och inlägg i gästboken o album osv..

2012-05-20 / 23:15:19
Postat av: merlitjej

hmm den var sådär den är tråkig man kan inte göra mycket med den och man kan inte ens köpa i starplaza jag som trodde att man kunde enligt mig var den tråkig -.-

2012-05-23 / 21:55:36
URL: http://stardoll zerosv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda