Skrivarkritik

 



Nu är det dags för er läsare att säga vad ni tycker om oss bloggare, ge oss kritik helt enkelt.
Vi vill självklart att bloggen ska bli bättre, och därför måste vi veta vad ni tycker. Nu har du chansen att ändra bloggen som du vill ha den!

Svara på detta formulär här under och skicka en kommentar!

1. Vad kan förbättras med bloggen allmänt?:
2. Vad är redan bra med bloggen allmänt?:
3. Vad tycker du om Rosanna_97 som skrivare?:
4. Vad tycker du om Medoza som skrivare?:
5. Vad tycker du om idiix som skrivare?:
6. Vad tycker du om ...Cleopatra... som skrivare?:
7. Vad tycker du om Didilina10 som skrivare?:
8. Vad tycker du om Carzi som skrivare?
9. Övriga synpunkter:
Zerosv-teamet

 


Kommentarer
Postat av: mimmi_12 i sd

1 De nya skribenta är awesome! och förbättrar mycket bloggen.

2 Jag tycker att ni verkligen att ni alltid varit aktiva i alla åren speciellt Medoza ^.^

3 Jag tycker om Rosanna_97 men hon blir lite bortglömd ibland för att hon inte syns så ofta, tycker jag.

4 Medoza du är ju stjärnan i bloggen och jag tycker att du är så cool för att du har forfarande ork att skriva

5 Jag vet inte riktigt så mycket om Idiix, men jag gillar hennes inläggningar.

6 Cleopatra gillar jag men jag tycker att hon borde lägga mer inläggningar.

7 Didilina10 är ju jätte skoj, hon älskar jag i bloggenoch så är hon aktiv i bloggen You go girl ;)

8 Carzi är ingen favo men jag gillar hennes inläggningar och hennes modetips! :3

9 Jag skulle vilja att ni gjorde mer smink look- like kändisar, som ex skådespelare. P.S Har själv gjort några i mitt album, titta gärna!

2012-05-21 / 20:33:20
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: razahkan

Jag tycker bloggen är jättebra men jag tycker att ni borde uppdatera minst en gång om dagen eller varannan dag för ni uppdaterar ganska så dåligt men jag älskar fortfarande er blogg :)

2012-05-21 / 20:35:19
URL: http://www.stardoll.com/sv/user/
Postat av: sara

hej jag älskar eran blogg men jag tycke ni ska he ut sak varge dag och om ni skule göra makeup på big time rush XD

2012-05-21 / 20:44:08
Postat av: Clara

1. Den är bra som den är! :D

2. Att den uppdateras ofta och liknande.

3. Bra, inga synpunkter!

4. Hon har alltid varit en av mina favoriter. Behövs för att Zerosv ska vara Zerosv :)

5. Hon skriver inte mycket längre, eller tävlingen kanske, annars bra!

6. Bra!

7. Hon skriver bra, med sina åsikter. Gillar henne inte på stardoll, men här är hon bra! :D

8. Min favorit tillsammans med Medoza, skriver bra inlägg!

2012-05-21 / 20:51:00
URL: http://clarafina.webblogg.se/
Postat av: Lillelilleskutt



1. Vad kan förbättras med bloggen allmänt?

- Bloggen är bra som den är! Visst kan jag hålla med om att den kanske var mer i liv för något år sedan, men jag tycker inte vi ska klaga. Ni alla är tonåringar, och måste ha fritid och tid för skolan. Vem vill stå där utan betyg, för att man valde ett spel före skolan?



2. Vad är redan bra med bloggen allmänt?

- Bloggen har faktiskt fått mera liv sen ni tog in nya skribenter (:



3. Vad tycker du om Rosanna_97 som skrivare?

- Hmm, har inte sett så många inlägg från henne, dovk blev hon ju precis skrivbent. Men jag tycker inläggen hon gör är noggrannaoch genom tänkta. + att bilderna oftast är riktigt häftiga!



4. Vad tycker du om Medoza som skrivare?

- Mellani, Mellani...Vad ska man skriva här då? Hon har dragit i bloggen i snart 4 år, utan henne vet jag inte hur det skulle ligga till. Kanske det skulle finnas en stor stardoll-blogg ändå, kanske inte. Nej, men jag gillar Medoza's inlägg stort, min favorit är lätt "åsikter" - det inlägget kommer jag aldrig glömma x3

Ps. Gillar din tidning du gjorde för jätte länge sedan, riktigt kul att läsa!



5. Vad tycker du om idiix som skrivare?

- Moroten Ida, du verkar alltid glad vilket oftast syns på dina inlägg! Tävlingen tycker jag var en riktigt bra idè, särskilt det där med "kill-tröjan", blev liksom något nytt x) Känns ändå som om du lägger ner rätt mycket tid på att få till bra inlägg, t.ex hur lång tid tog det att lägga upp "röstningen" ? Blev rätt proffsigt!



6. Vad tycker du om ...Cleopatra...

Jag verkligen älskar dina noveller! Har faktiskt inte sett så många inlägg av dig heller, bara noveller tror jag. Fast du är ju "novell-skrivare", så det kanske inte är så konstigt. Men du får gärna synas mera! :3



7. Vad tycker du om Didilina10 som skrivare?

- Kunde inte bli bättre. Tror aldrig zerosv, skulle kunnat hitat en bättre kritiker. Sen håller du igång bloggen, vilket är kul (: Du verkar ha lätt för att skriva, gillar princip alla inlägg du har gjort hittils! Fortsätt så Sara (:



8. Vad tycker du om Carzi som skrivare?

Dina inlägg är bra, ett extra + till dem som är "tänkvärda", t.ex den med att alla borde få se ut som de vill! Sen gillar jag dina sminktips, även om jag själv kanske inte är den som sminkar mig efter en kändis. Bilderna är bra, inte sådär "slarvigt" gjorda om man säger så.



9. Övriga synpunkter

- Hmm, gillar omröstningar, så flera sådana skulle inte vara fel!

2012-05-21 / 21:23:24
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/
Postat av: KissieB

1. Vad kan förbättras med bloggen allmänt?: Bloggen ska handla om stardoll, inte massa annat. Tillexempel novellerna, om man vill visa upp sina noveller kan man starta en blogg för det och inte skriva dom på en stardollblogg.

2. Vad är redan bra med bloggen allmänt?: Att man kan få tips på gratis saker, och bli updaterad om stardoll helt enkelt!

3. Vad tycker du om Rosanna_97 som skrivare?: ganska bra...

4. Vad tycker du om Medoza som skrivare?: Bästa skrivaren enligt mig! Skriver om saker som kretsar kring stardoll.

5. Vad tycker du om idiix som skrivare?: Ganska bra, men hon updaterar ganska sällan så jag hittar typ bara ett inlägg av henne på "startsidan".

6. Vad tycker du om ...Cleopatra... som skrivare?: Om hon vill visa upp noveller kan hon starta en blogg enbart för det!

7. Vad tycker du om Didilina10 som skrivare?: Tycker att hon är lite väl kritisk mot allt. Jag menar det är inte ofta hon säger att stardoll har släppt en snygg kollektion.

8. Vad tycker du om Carzi som skrivare? En av dom bästa...

9. Övriga synpunkter: Bloggen ska handla om stardoll, INGET ANNAT!

2012-05-21 / 21:40:30
Postat av: Swaggie

Jag tycker er blogg är bra! Men de ni kan förbättra är att ni lägger ut fler gratis saker, gömda grejjer, tips osv. att ni helt enkelt uppdaterar mer. De ni kan spara tid på är att ni inte behöver skriva vad som har kommit ut t.ex nya kollektioner, smink, kläder osv. vi får det redan i brev varje gång vi loggar in på stardoll sajten. Det är rätt så jobbigt när ni uppdaterar 2 gånger om veckan och så är det bara detta, ni måste uppdatera meeeeer!!. Så detta var 2 tips: uppdatera meeeer!! Minska informationen som vi redan får på post i stardoll!!!

2012-05-21 / 22:07:10
Postat av: Miss-Star123

1. Vad kan förbättras med bloggen allmänt?

- Bloggen är hel bra nu också men ni skulle kunna ha tävlingar oftare inte för att jag är med men det är alltid kul att titta på bidragen.



2. Vad är redan bra med bloggen allmänt?

- Bloggen har snyggt tema har aldrig sett ett tema som inte har varit snygg, bloggarna är underbara kanske inte så aktiv ibland men det kvittar för jag älskar att titta på gamla inlägg.



3. Vad tycker du om Rosanna_97 som skrivare?

- Hel gullig typ skojig och gör helt enkelt bra inlägg (bäääst)



4. Vad tycker du om Medoza som skrivare?

- Hon är hel kul bra skrivare helt enkelt en av de bästa men alla är bra.



5. Vad tycker du om idiix som skrivare?

- Updaterar sällan men jag har inte hjärta att säga att nån är dålig och jag tycker inte nån e dålig alla har sin tid när de uppdaterar och inte.



6. Vad tycker du om ...Cleopatra... som skrivare?



- Jag älskar hennes noveller de är så intressanta att läsa jag tycker hon ska fortsätta med det fast det inte berör stardoll.



7. Vad tycker du om Didilina10 som skrivare?

- Gillar när hon skriver om nya kollektioner jag läser mycket heldre om nya kollektioner på bloggen än i breven alltså som man får på stardoll.



8. Vad tycker du om carzi som skrivare?

- Bäst, älskar smink tippsen och alla outfits.



9. Övriga synpunkter

- Mer noveller,fusk,nyheter,tävlingar

2012-05-22 / 13:55:49
Postat av: m-moa-a

1: att man uppdaterar en sak om dagen istället för 4 inlägg på en dag (behöver inte vara något stort, räcker med nått litet)



2:att det handlar om allt kring stardoll och inte bara gratissaker



3:Rosanna_97

hon har inte skrivit så mycket men de inlägg hon gjort är superbra!



4:Medoza

utan henne finns det ingen blogg, vad ska man säga?



5:Idiix

Bra inlägg men lite konstigt att sluta och sen börja igen



6: ...Cleopatra...

Älskar dina noveller, det kanske är svårt att hitta på de men skriv gärna fler!



7:Didilina10

bra inlägg och att du uppdaterar nästan varje dag



8:carzi

du är bra på de du legger ut, typ sminktips och så



9:tycker värkligen om bloggen, lägg inte ner den!!!! mer av fusk men det kanske är svårt att hitta, inte vet jag så ta inte det på fel sätt



Kram moa <3

2012-05-22 / 19:33:44
Postat av: megakatten00

1 allt!jättebra blogg :)

9 fler noveller och sminkningar av kändisar!

2012-05-23 / 19:59:27
Postat av: Anonym

jag tycker det är lite synd att alla är så lite hard rock/ punkare-o sånt i szsv-teamet för när det är så här att har valt någon typ veckans stil eller vad det nu heter så är det aldrig någon med söt stil bara er och när ni valde nya tog ni dom som liknade er

2012-05-25 / 08:27:27
Postat av: Anonym

1. Lite mer varierande innehåll kanske

2. Jag tycker ju om bloggen helt allmänt så, ah, vet inte

3. Hmm, jag vet inte riktigt, hon är bra!

4. En klar favorit, utan henne, inget zerosv team

5. Jag tycker hon är bra!

6. Också bra

7. Också bra, hehe :D

8. Ja hon är också bra! :D

9. Övriga synpunkter: ja, man saknar ju deasoline.. :/

2012-05-26 / 13:20:30
Postat av: Emmiz_star

1. Veckans läsare. Har ni slutat med det?



2. Noveller - gärna fler.



3. Skiv gärna noveller om saker som det troligen kan hända i sitt liv, allt går bra. Det är inte alltid så kul att läsa om det.



4. Jag gillar verkligen denhär bloggen. Fler uppdaterningar!



5. Typ månadens stardollblogg eller nåt sånt.

2012-05-28 / 20:04:20
URL: http://sweetblueheaven.blogg.se/
Postat av: Nadja10

1. Vad kan förbättras med bloggen allmänt?:

Ni borde göra "Veckans läsare" lite mer, och om jag ska vara en så där tråkig så måste jag väl och säga att uppdatering har varit lite seg den här veckan, Men jag förstår att ni har ett privat liv och det respekterar jag :)

2. Vad är redan bra med bloggen allmänt?:

Allt! Allt är jätte bra! Men däremot brukar jag inte läsa allt med te.x "REA i starplaza" eller något sådant, men det är ju nog för att jag inte superstar, men det är ju vad JAG gör, alla andra gillar säkert det, Men ville bara skriva det för att ni kanske också borde göra något för dem som inte är superstars, eftersom det är lite tråkigt att läsa sånt som är för stardollars och så, Bara ett förslag... ^^

3. Vad tycker du om Rosanna_97 som skrivare?:

Hon är väl duktig, Har inte sett så mycket av henne men hon är säkert duktig, Bara hon kommer fram lite mer!

4. Vad tycker du om Medoza som skrivare?:

Ja, Vad ska man säga? Medoza har ju vart med oss sedan hela början! Och hon är fortfarande lika underbar som då :) Forsätt så Medoza! ;)

5. Vad tycker du om idiix som skrivare?:

Hon är duktig med kläder tycker jag, Jag älskar hennes stil! Däremot hela veckan har hon inte skrivit något... Tror jag.. ;/

6. Vad tycker du om ...Cleopatra... som skrivare?:

Du skriver JÄTTE bra noveller :)

7. Vad tycker du om Didilina10 som skrivare?:

Jätte duktig! Uppdaterar varje dag (Nästan) och det är intressanta inlägg :)

8. Vad tycker du om Carzi som skrivare?

Älskar dina sminktips! Dina outfits är bäst!

9. Övriga synpunkter: Har nog skrivit mest mina synpunkter på punkt 1 och 2.. :)



Ha det trevligt /Nadja10!

2012-06-12 / 21:00:17
Postat av: anonym

Jag tycker att ni kan vara lite mera positiva när det kommer ut nya kollektioner och kanske inte så kritiska. Det finns säkert vissa personer som antagligen älskar kläderna i kollektionen. <-< Ni kan liksom göra bloggen gladare eller något.

2012-06-15 / 13:32:15
Postat av: Mimmi_Bieber

Ni är alltid så sura. Om man skriver en kommentar eller något kan ni väll ta er en minut och läsa den och svara. Didlina10 är den skribent jag tycker minst om för att hon uppdaterar dåligt mm. Var lite positiva ibland istället för negativa.

Svar: Jag läser alla kommentarer till mina inlägg, och jag tror många av de andra bloggarna också gör det! :) /Carzi
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-25 / 09:23:59
Postat av: fennris

1. Inget kan nog förbättras!
2.Allt är bra med bloggen!
Jag svarar inte på dom andra, tycker all bloggarna e 7kt bra!

2012-10-21 / 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda