Ska Lagerfeld göra en kollektion för Stardoll...?


Inom den kommande veckan kommer det komma en ny kollektion till Splendid, vilket är mycket spännande! De nya smyckerna kommer att vara inspirerande från Bollywood, och enligt brevet så är det en kollektion som är gjord/inspirerad av Karl Lagerfeld? Vad tror ni? Kan det vara så att självaste Karl Lagerfeld har gjort en kollektion med smycken till Stardoll?

Jag tror nog inte på det faktiskt, jag tror snarare att det är en kollektion som Karl Lagerfeld har gjort i riktiga livet, och som Stardoll sedan gör om till Stardoll smycken. I vilket fall som helst så ser jag fram emot kollektionen, smyckena på bilden ser rätt coola ut. Sen när kollektionen kommit ut så rapporterar jag om vad jag tycker!

Vad tror ni, kan Karl Lagerfeld ha gjort en kollektion till Stardoll, och vad tycker ni so far om kollektionen baserat på det ni sett?
Didilina10



Kommentarer
Postat av: Lady_Gaga-97

Jag tror de menar att de ska göra en lika dan kollektion, inte att han designar åt dem.

2012-05-18 / 23:10:13
Postat av: Emmiz_star

Ja, håller med Lady_Gaga-97.

2012-05-19 / 10:42:12
Postat av: elle__1998

Nah, det kan inte vara så att han gör kollektionen till Stardoll. Det är väl samma sak som med t.ex DKNY, Stardoll gör om kollektionerna till Stardollkläder. Eller? :s



Smyckena på bilden är inte direkt min stil, men jag får väl se om jag hittar något.

2012-05-19 / 22:43:22
URL: http://stardollpotato.blogg.se/
Postat av: TrolletTova

Det är väldigt coola smycken tycker jag. När jag får lite mer pengar ska jag köpa det ja gillar att testa saker jag inte vågar i verkligen det är faktiskt väldigt kul!

Jag tycket fler ska våga testa saker på stardoll som du inte vågar testa i verkligheten det gör att din outfit blir lite coolare tycker jag!

2012-05-20 / 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda